Dzisiaj jest 06 lut 2025, 10:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2013, 22:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Zanim założyłem 80 miałem tak źle ocenianego Meteora i przelatałem 2 lata na nim. Bez puchnięcia,komprecha 9,a jeździłem nie raz z prędkościami obrotowymi rzędu 12,5 tyś.....


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 sie 2013, 10:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Metki to dobre tłoki, puchną po 20 razy ale po przekroczeniu 800km wszystko ustaje i jeździ. : )




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2013, 10:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Nigdy mi Meteor nie spuchł,a po "dupie" dostawał nieźle(tylko kapcia nie paliłem na nim:D).
A docierałem mocno - 20 km spokojnej jazdy,potem ogień.
Rezultat - kompresja 9 po 2 latach....
A ten tłok Polinii docierałem bardzo starannie - 500 km bez pełnego gazu,zawsze przerwy,nagrzewanie przed jazdą....
Po prostu "szokłem"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2013, 11:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Teraz zrób szlif na nim, nowy tłok 51 z meteora i nie oszczędzaj. Tylko pamiętaj, że te duże puchną do 800km. :D




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2013, 11:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Napisałem do Motor-Techa,zobaczymy,co on powie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2013, 11:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
http://allegro.pl/tlok-51-00-minarelli- ... 29528.html <- od niego zawsze kupuję, przesyłka w astronomiczno szybkim tempie dochodzi.

A co do Woryny. On wcale tego nie tulejuje tylko robi to mój znajomy, również z Katowic. :P A,że ten polini to zapewne żeliwo to po prostu kup tłok i oddaj do szlifu. Gościu robi takie szlify, że gładź po 40,000KM wygląda tak:Obrazek




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2013, 12:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
PikACZU94 pisze:

Gościu robi takie szlify, że gładź po 40,000KM wygląda tak:Obrazek


Na zdjęciu gładź wygląda na ok(chyba że źle pacze:D)
Gościu,o którym mowa to Motor-Tech?
I tak,Polini to żeliwo.

I dzięki za link do tłoczka:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2013, 12:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak Motor-Tech prowadzi Woryna.




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2015, 10:08 
*

Rejestracja: 15 kwie 2015, 9:18
Posty: 2
Pojazd: TZR 50
Witam,

Czy mógłby mi ktoś napisać gdzie się znajduje poradnik Tworzenia własnej uszczelki pod głowicę, o którym mowa w rozdziale o docieraniu ? Nigdzie nie mogę tego znaleźć.

Mam jeszcze pytanie dotyczące uszczelki pod głowicą, bo kupiłem kit cylindrowy ( niestety ten najtańszy, zeliwny 90) i jedni twierdzą że uszczelki pod głowicę nie nadają się z tego kitu i lepiej zrobić samemu, z kolei na skuterowo.com w poradniku wymiany kitu cylindrowego piszą że nie należy stosować dodatkowych uszczelniaczy oprócz zwykłej uszczelki w komorze spalania. Uszczelnienie silikonowe wskazane jest jedynie jako dodatkowe w płaszczu chłodzenia wodą...

Więc jak to w końcu jest, bo w sobotę zakładam kit a sposobów montażu tyle że nie wiem już kto pisze prawdę...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2015, 11:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
PAMIĘTAJ - NIGDY W DOLOCIE ANI W KOMORZE SPALANIA NIE DAJE SIĘ SILIKONU!
Wcześniej czy później paliwo to rozpuści i układ tłokow-korbowy przemieli to wszystko.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2015, 16:42 
*

Rejestracja: 15 kwie 2015, 9:18
Posty: 2
Pojazd: TZR 50
Biskup Śmierci pisze:
PAMIĘTAJ - NIGDY W DOLOCIE ANI W KOMORZE SPALANIA NIE DAJE SIĘ SILIKONU!
Wcześniej czy później paliwo to rozpuści i układ tłokow-korbowy przemieli to wszystko.....


Ok, czyli silikon (ten wysokotemp.) dodatkowo tylko przy płaszczu wodnym, a w komorze spalania zostaję tylko przy gumowym oringu na górze od strony świecy, i z tekturową uszczelką na dole pod cylindrem- tak będzie ok i najlepiej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy