Dzisiaj jest 21 sie 2025, 6:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sie 2013, 16:47 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:17
Posty: 225
Lokalizacja: OGL
Pojazd: Derbi senda ;D
Witam. Zauważyłem że w konkretniejszych projektach High End zamiast amortyzatora jest rurka ? Do czego ona służy ? - Po to aby moto nie wyrywało się na koło ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 sie 2013, 17:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Twardsze zawieszenie. Sztywniejsze :)




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2013, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
No ale to się chyba tylko nadaje do wyścigów na prostej 1/4 itp




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2013, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
Po to aby przy starcie lepiej na koło szedł.... Amor się ugina i nie ma tego efektu.




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2013, 20:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
AdrianSpeed2 pisze:
Po to aby przy starcie lepiej na koło szedł.... Amor się ugina i nie ma tego efektu.


Co ty gadasz, chyba w wyścigach o to chodzi aby nie szedł na koło tylko był ładny start, i też po to wydłuża się silnik do tyłu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2013, 22:09 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
i fajnie to wygląda :D




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2013, 20:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Bo w teorii część pracy wykonywanej przez silnik będzie pochłonięta na ugięcie amortyzatora. Coś takiego nadaje się tylko do wyścigów na wprost i po równej nawierzchni. Bo ani nie będzie żadnego tłumienia nierówności ani korzystnego zachowania w zakrętach.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2013, 21:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Jedynie bedziesz mial twardsze zawieszenie, bardzo dobre do stuntu ^^ A takto to lepiej zakupic twardszy amor :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy