Dzisiaj jest 11 lut 2025, 21:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2013, 11:59 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
Witam,
mam kupionego aprilie SR z 2002r. ditech już na gaźniku. Od początku odpala jedynie na wiertarkę, na rozruszniku kręci ale nie odpala nawet ciepły. Skuter nie jest mój, nie znam jego historii, pomagam jedynie w naprawie. Z tego co widzę założony gaźnik no-name 21mm, była dysza 105 i benzyna lała się przez filtr powietrza, zmieniłem na 72 i pomogło.
Brak praktycznie wolnych obrotów, po odpaleniu jedzie ale bardzo powoli i dusi się. Nie jest to klasyczne buuu jak w przypadku złej regulacji. Zamiast przepustnicy wsadzona jest dioda. Czytałem o mostkowaniu dwóch środkowych pinów ale nie o diodzie. Tak może być?
Filtr powietrza, dolot sprawdzony.
Zauważyłem kropelki płynu chłodniczego na świecy i teraz moje pytanie. Czy można wylać całkowicie płyn i odpalić na chwilę skuter? Chodzi o to, żeby sprawdzić czy to wina uszczelek. Wiem, że można od razu kupić uszczelki ale wydech ma jaką rzeźbę zrobioną i nie tak łatwo go ściągnąć...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 sie 2013, 13:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Można tak zrobić. Ale że dioda zamiast przepustnicy? Spuść płyn i odpal.




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2013, 18:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
moze byc to przeciez wina tego gaźnika no name 21




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2013, 20:59 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
Qubi pisze:
Można tak zrobić. Ale że dioda zamiast przepustnicy? Spuść płyn i odpal.


Nie taka dioda świecąca tylko prostownicza. Taka dioda działa praktycznie jak drut tyle, że przewodzi tylko w jedną stronę. Nie wiem na 100% czy jest to kostka od przepustnicy ale nic innego nie przychodzi mi do głowy. Gdyby ktoś mógł by wstawić zdjęcie tej kostki i piny które trzeba zmostkować był bym wdzięczny.

Szakal.!. pisze:
moze byc to przeciez wina tego gaźnika no name 21

Wiem, że może być ale chce zacząć od tego co można sprawdzić najniższym kosztem.
Gaźnik sprawdziłem, zaworek iglicowy działa, pływak szczelny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2013, 21:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Wez naa pozdnozki i opor na gaz, jak bedzie szarpac i bedzie buu to plytki membrany ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2013, 10:59 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
Płytki sprawdzone na samym początku... Dolegają idealnie.
Jest coś jeszcze o czym zapomniałem napisać wcześniej. Jeżeli wkręcę śrubkę wolnych obrotów to nie gaśnie ale obroty bardzo mocno falują. Od bardzo niskich (prawie gaśnie) do wysokich na tyle, że koło kręci się ze sporą szybkością. Falowanie obrotów jest dosyć regularne, co kilka sekund w górę i w dół.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2013, 13:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Kostka taka pasująca do tego
Obrazek

Dwa środkowe piny trzeba złączyc




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2013, 22:21 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
hmm, kostka o której pisałem była biała i chyba kwadratowa z tego co pamiętam. A możesz jeszcze podać kolory kabli od strony żeńskiej bo podejrzewam, że została obcięta wtyczka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2013, 23:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Nie bardzo. Raczej nie dostane sie u siebie do kostki




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2013, 23:26 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
Problem zasadniczo rozwiązany. Po dolaniu płynu chłodniczego zaczął się "gotować" po odpaleniu. Wiadomo uszczelki pod głowicą i cylindrem do wymiany. Okazało się, że ich nie było. Sylikon nie spełnił swojej funkcji. Skuter ładnie chodzi na oryginalnym dellorto 17,5. Niestety Chiński gaźnik 21 leje paliwo do filtra powietrza. Widać, że paliwo wylewa się z tyłu gaźnika przez rurkę przy wlocie powietrza. Co to może być? Zaworek iglicowy wygląda ok. Po czasie paliwo zaczyna też przelewać się rurkami przelewu.
Czy to może być coś z iglicą? Zawleczkę dałem na samą górę aby iglica była niżej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy