Dzisiaj jest 08 maja 2024, 2:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem RS 50
Post: 12 sie 2013, 2:17 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
Cześć. Mam problem z moją RS 90/50 . Parę dni temu wziąłem się za regulacje gaźnika. Obniżyłem dawkę na iglicy( 2 ząbek od dołu) . Chodzi ładnie, przyspiesza o wiele lepiej niż wcześniej, ale przy około 10 tys RPM wzrost obrotów nie daje żadnego wzrostu prędkości. Poza tym kręci teraz do max 11 tys, wcześniej 12 tys to nie był dla niej problem( w dodatku wydawało mi się jakby miała wtedy dwa razy rezo po 6.5 tys i po 10 tys, tak można było to odczuć). Prędkość max jest taka sama jak wcześniej. Ktoś wie co może być nie tak? Za mała dysza? za duża ? (mam 94) Wydech Leo V6 Gaźnik PHBG 21


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 sie 2013, 11:28 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
leo kreci rezo do 10,5 k. To jest normalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2013, 20:43 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
No może i normalne, ale wytłumacz mi dlaczego wcześniej kręciła jeszcze jakby 'drugie rezo' od 10k do około 12k, gdy zabezpieczenie na iglicy było wyżej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2013, 21:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
miała więcej wachy to i kręciła wyżej, spróbuj o 1 ząbek wrócić czyli dać jakby "pośrednie" pomiędzy tymi Twoimi ustawieniami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2013, 23:57 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
Czym zabezpieczenie jest wyżej tym więcej wachy ? Myślałem, że na odwrót..

Właśnie ona kręciła wyższe obroty o jeden ząbek wyżej(mniejsza dawka) a teraz przyspiesza o niebo lepiej. Może dać mniejszą dyszę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 1:45 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Dobrze myslales. Zabezpieczenie na samej gorze to najmniej paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 9:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
"Obniżyłem dawkę na iglicy( 2 ząbek od dołu)"

więc sugerowałem sie tym że iglica była wysoko podniesiona - większa dawka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 14:02 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
Trochę źle to napisałem. To co można zrobić ? :) Będę miał dziś komplet dyszy, więc mogę trochę popróbować, ale nie wiem czy wsadzenie większej/mniejszej coś da. RS najlepiej przyspiesza i nie hamuje się tak na drugim ząbku od dołu. Dam mniejszą dawkę, to tragicznie przyspiesza, większą to nie może wykręcić wysokich obrotów(chociaż teraz też są one nie ciekawe -10.5k to max)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy