Dzisiaj jest 31 mar 2025, 6:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2013, 23:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Siema, miał ktoś z was może boost bottle w 4t, daje to coś wgl, z tego co czytałem, to niby lepsza reakcja na gaz, mniejsze spalanie, szybciej się wkręca, niby same plusy, ale chce zobaczyć opinię kogoś, kto to ma/miał. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 sie 2013, 7:50 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Spalanie raczej nie

Tutaj ładnie to jest wytłumaczone

Cytuj:
Heh.. gasboxy i gasboxy... a widze ze nikt nie wie jak to dziala ^^ Na poczatek to widzial ktos w wezyku podcisnieniowym bezyne? Bo ja nie =] Gasbox dziala na innej zasadzie i nie wraca tam zadnego paliwa... bo jak by wrocil, i znowu dali bysmy gaz, to by go zalalo ta benzyna... Gasbox (jak sama nazwa mowi "GAS") dziala na zasadzie "puszki" w ktorej jest wieksza ilosc cisnienia, i gdy dodamy gazu, wlasnie z tamtad pobierane jest cisnienie do cylindra, co oczywiscie zwieksza moc... :) W gazboxie znajduja sie opary benzyny ktore sa jak mieszanka wybuchowa, i gdy do cylindra wstrzyknie takie powietrze, automatycznie zwieksza to moc :) A tak poza tym jezeli komus sie nie chce robic gasboxow, wystarczy zalozyc ze 3m wezyka tego od podcisnienia, da prawie to samo :)

I wezyk podcisnieniowy dziala wraz z ruchem tloka, tlok idzie do gory, wypycha powietrze przez ten wezyk i zamyka kranik, a gdy idzie do dolu, zasysa powietrze i otwiera kranik, i tak sie dzieje zaly czas jak skuter pracuje :) im szybciej macha tlok, tym szybciej zmienia sie cisnienie w wezyku, czyli "raz ciagnie powietrze a raz pcha" ;p


Także jestem ciekaw jak to siema do silników 4t




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
w 4t jest niskie spalanie a Ty chcesz jeszcze niższe? O.o egzaminu w 4t nie zda gasbox




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 19:16 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
A lepsza reakcja na operowanie manetką?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 21:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
rellanium pisze:
w 4t jest niskie spalanie a Ty chcesz jeszcze niższe? O.o egzaminu w 4t nie zda gasbox


No wiesz, zależy jak niskie, nie jeżdżę 50cc, także spalanie jest ciut większe i nie wiem dlaczego się tak dziwisz O.o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 21:30 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
A konkretnie czym jeździsz 80cc czy 90cc?

Mi 80cc pali ok. 2.6-2.8l./100km.

Na pełnym baku zrobiłem 200km.(nie żałowałem gazu+częsta jazda w 2 osoby)




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 21:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
72cc ( 80 )- średnica tłoka 47mm, spalanie na stożku+ dysza 92 około 3.5-4l.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 21:57 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Za dusza dysza raczej +wywal stożek
Spalanie za duże jak na 4t

Mój przed zmianą z 50cc na 80cc palił też mało ok.2.3-2,5l./100km.

Jaką miałeś seryjną dyszę?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2013, 0:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Seryjna 58 była chyba.

-- 14 sie 2013, o 00:06 --

Na dyszy 80 i puszkowym filtrze pali nie wiele mniej, po prostu lepiej się jeździ, gdy ma więcej paliwa, nie zalewa, wyregulowany, świeca wypalona, nic nie ruszam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2013, 5:45 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Za duża dysza to tyle pali
Przy takiej modyfikacji dajemy dyszę o 10 większą od oryginalnej
U mnie na seryjnej 70 nie dało się wyregulować(za mało paliwa) na 80,85 i 90 i po wywaleniu stożka(za dużo powietrza) jak najbardziej




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2013, 15:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Teraz dysza 92, mieszanka na 2.5 iglica 1 ząbek do góry względem środkowej pozycji, spalanie spadło, mimo stożka, teraz po dobrej regulacji skuter ma mniejsze zapotrzebowanie na paliwo.

PS: Niech się ktoś wypowie na temat tego boost bottle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy