Dzisiaj jest 31 mar 2025, 7:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2013, 12:34 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
Witam, a więc wczoraj wymieniłem w skuterze głowicę (na 80 z powiększonymi kanałami 20mm), lecz po odpaleniu skuter ma nierówne obroty (falujące) aż po chwili gaśnie... Podczas jazdy wszystko jest ok. Dodam jeszcze że po przejechaniu krótkiej trasy nie szło dotknąć pokrywy głowicy gdyż parzyła.. Chyba że to jest normalne że 80 tak szybko się grzeją.


PS: Rozrząd ustawiony jest dobrze, zawory oba ustawione są na 0.05 gdyż miałem szczelinomierz tylko 0.05 lub 0.10


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 12:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Regulacja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 14:00 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:27
Posty: 47
Lokalizacja: Mielec
Pojazd:
będzie się grzał i na to nic się nie da poradzić
jeśli masz dyszę 80-85 pokręć śrubką od regulacji mieszanki aż będzie chodził na wyższych obrotach a później zmniejsz je śrubką od obrotów, a jeśli nic nie da regulowanie tym to zmień spinkę na iglicy na więcej lub mniej paliwa
może jeszcze łapać lewe powietrze - sprawdź (zatkaj wlot filtra, ma zgasnąć)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 17:03 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
A więc pokręciłem śrubką od regulacji mieszanki i pomogło.. Wykręciłem ją o obrót i ok, lecz teraz po przejażdżce (50-60km/h) jak stanę i dodam gwałtownie gazu to lekko przydusi się ;x


Ostatnio zmieniony 22 cze 2013, 17:03 przez Adri@n, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 17:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2013, 19:34
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Za dużo paliwa dostaje i go przylewa :) pobaw się jeszcze tą śrubką od mieszanki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 17:31 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
A jak ją wkręcamy to wtedy dostaje więcej paliwa a mniej powietrza czy jak to jest ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 10:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2013, 19:34
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Wkręcasz dostaje mniej, wykręcasz dostaje więcej paliwa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 16:20 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
Kręciłem śrubką i większych efektów nie ma.. Może dysza jest za duża ? Teraz jest 85 (przy 50 seryjnie była 80)

Dusi się po tym jak jadę np te 50-60, puszczę całkiem gaz i za chwile go dodam.. ;x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 18:42 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nie zawracałbym sobie głowy temperaturą z prostych względów. Warunki atmosferyczne sprzyjają wysokiej temperaturze ,na dodatek cylinder przy docieraniu szybciej się grzeje. Jest to za pewne AC (wersja chłodzona powietrzem). Zacznij od sprawdzenia stanu zaworów. Jeśli uznasz ,że jest satysfakcjonujący to przystąp do ich regulacji. Jeśli już to zrobisz i wszystkie uszczelki są także nowe, zarówno głowicy jak i cylindra przystąp do regulacji gaźnika. Dysza z przedziału 92 - 96 (na odległość ciężko jednoznacznie stwierdzić). To,że obroty falują może oznaczać także nieszczelność w układzie. Do sprawdzenia przewody przy króćcu prawy/lewy oraz przy zbiorniku.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 19:12 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
Dopiero co zmieniłem założyłem nową głowicę, oraz wyregulowałem zawory. Uszczelki pod cylinder i głowicą były zmieniane na jesieni wraz cylindrem. Dysza 95 do pojemności 72 ? nie przyduża ? W sumie mam 95 to spróbuję a i przy okazji wyczyszczę gaźnik.


PS: Falujące obroty szło wyregulować gaźnikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 17:55 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
Wykręciłem świecę i sprawdziłem iskrę.. jest ona słaba ( na dworze w słoneczny dzień na początku wgl jej nie widziałem) Może to mieć coś wspólnego z dławieniem się ? Gdyż już obroty są ok tylko jak odpalę skuter, przejadę się kawałek, ustanę na chwilę i jak chcę ruszyć to łapie na sekundę falujące/nierówne obroty i rusza.


Oraz co może być przyczyną słabej iskry ? Na pewno nie masa bo już sprawdzałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2013, 9:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Wymień świecę, czy przy zmianie cylindra wymieniałeś świecę? Aktualnie mam dyszę 92 mieszankę 2.5 obrotu i iglicę na wyższej pozycji względem środka i nie ważne, czy dam gazu od 0 na maksa, czy jadąc, dobrze wyregulowany jest i nie dławi, świeca ma kolor kawy z mlekiem i dobrze się wypala ( sprawdzałem 3 razy ).

PS: Przejedź się kawałek, jedź np 20 prawie bez gazu i nagle daj mu na maksa, puść i jeszcze raz, jedź 10 i gaz na maksa i puść ( oczywiście pierw rozgrzej silnik przejedź 2km np niech się zagrzeje ) zatrzymaj się i wykręć świecę, jak będzie mokra, to go zalewa, a czy przy odpalaniu psika z tłumika benką? strzela przez filtr?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy