Dzisiaj jest 25 lut 2025, 7:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2013, 21:32 
*

Rejestracja: 16 sie 2013, 9:59
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Neo's
Witam wszystkich mam neoska 2005r wszystkie części seria ale wyciąga już tylko 55. Kumple stwierdzili żę cylek mam dobry a blokady pościągane ewentualnie moduł bo nie potrafi się wkręcić na wyższe obroty. I tu moje pytanie mam 300zł i w co oprócz modułu mogę zainwestować żeby mi to coś dało ? wchodzą w grę części używane.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 sie 2013, 22:59 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
najpierw zmierz kompresje, rozbierz napęd i zobacz w jakim jest stanie, potem pomyślimy :D




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2013, 23:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Podaj przebieg motorka, może rolki masz już wytarte/kwadratowe, tak jak kolega up, zobacz okładziny na sprzęgle, stan wariatora, czy nie ma progu wytartego, wyczyść gaźnik, zmień świecę, wyczyść filtr paliwa, zmień ten moduł i powinien te 70-80 wyciągać, zależy też ile ważysz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 7:17 
*

Rejestracja: 16 sie 2013, 9:59
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Neo's
świece wymieniałem, rolki są nowe, gaźnik wyczyszczony, a że wcześniej miałem simsonka a neosa od 2 tyg to na tym napędzie się nie znam za dobrze, więc jak sprawdzić stan wariatora i sprzęgła ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 14:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Zdejmij pokrywę przekładni.
Zablokuj Wariator ( Po lewej stronie ).
Odkręć wariator, zdejmij przeciwtalerz wraz z wentylatorem wariatora.
Ściśnij korektor momentu obrotowego ( dwa talerze za sprzęgłem po prawej stronie znajduje się sprzęgło a za nim takie 2 talerze ) ściśnij je do siebie, wtedy będzie można łatwo ściągnąć pasek z tulei wariatora ).
Wyjmij wariator, zobacz, czy nie ma na tej powierzchni po której ''wchodzi'' pasek żadnych głębszych rys/ wgłębień.
Jeżeli jest okej, to zobacz jeszcze roleczki, obróć wariator, wyjmij ślizgi, wysyp rolki, zobacz, czy są mocno pościerane, jeżeli tak, to należy je wymienić, zważyć oryginalne i kupić takie same.

To tyle jeżeli chodzi o wariator.

Teraz czas na sprzęgło.
Aby dobrać się do sprzęgła musisz mieć blokadę dzwonu, można takową pospawać, ponieważ żaden śrubokręt, czy łom Ci nie zapewni 100% stabilności, także blokadę musisz mieć.
Gdy już odkręcisz dzwon sprzęgła, Twoim oczom ukażę się sprzęgło, zdejmujesz je i sprawdzasz okładziny, jeżeli są śliskie, to sprzęgło do wymiany, jeżeli chropowate, to może zostać, sprawdź też sprężynki sprzęgła, czy się trzymają dobrze, po czym złóż wszystko czyli załóż sprzęgło, dzwon, załóż nakrętkę, zablokuj dzwon i mocno dokręć ( nie za mocno wszystko z czuciem. )

Brawo właśnie sprawdziłeś swój stan napędu w skuterze. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy