Dzisiaj jest 10 kwie 2025, 2:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2013, 20:03 
*

Rejestracja: 04 lip 2013, 21:59
Posty: 29
Pojazd:
Mam taki problem pekl mi pasek no to kupilem nowy zalozylem odpalilem przejechalem kolo 2-3 km noi pekl dopchalem do domu rozebralem i byl w kawaleczkach malych i na spprzegle na tych dwóch talerzach byl owiniecty taki kawalek paska tak jakby sznurek noi nie zakladam narazie nowego bo chce sie doweidziec co jest nie tak noi wariator dotyka ciagle tego przeciw talerza i czy powinna byc tam przy wariatorze jakas podkladka czy cos ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: pasek
Post: 19 sie 2013, 20:12 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Korektor prawdopodobnie do wymiany.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pasek
Post: 19 sie 2013, 21:19 
*

Rejestracja: 04 lip 2013, 21:59
Posty: 29
Pojazd:
A co z nim nie tak na jakiej on zasadzie dziala?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pasek
Post: 19 sie 2013, 22:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Korektor, że tak powiem zaciska pasek gdy dodajesz gazu, po czym pasek wchodzi na wariator '' na górę '' te talerze w korektorze z czasem się żużywają, sam korektor momentu obrotowego do chińczyka to 120-150zł w tym przedziale kupisz coś co powinno posłużyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pasek
Post: 20 sie 2013, 0:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
przeciwtalerz nie powinien dotykać wariatora! w wariatorze powinna być tuleja > zakładasz wario, w środek zakładasz tuleje, na tuleje pasek, przeciwtalerz i skręcasz . jak nie masz tulei to ciągle będzie sie zrywać pasek + wykrzywisz wał




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pasek
Post: 20 sie 2013, 1:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Kolega Up dobrze mówi, nie wiem, jakim cudem niby nie masz tulei w wariatorze, ale dobra mniejsza.. Sprawdź jeszcze stan sprzęgła przy okazji, jak to tam wszystko wygląda, nie mam pojęcia czy można dokupić tulejkę, pierw zmierz jaką masz średnicę, żeby nie kupić za dużej/małej..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pasek
Post: 20 sie 2013, 9:20 
*

Rejestracja: 04 lip 2013, 21:59
Posty: 29
Pojazd:
Mam tuleje xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pasek
Post: 20 sie 2013, 13:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Rozbierz korektor momentu obrotowego i nasmaruj go. (Tylko nie smaruj tam, gdzie korektor zaciska pasek, bo będzie istna masakra)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy