Dzisiaj jest 25 lut 2025, 22:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2013, 20:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Nie mogę ogarnąć Runnera, a ostatnią rzeczą jaka mi została jest gaźnik.
Niestety nie posiadam innego i nie wiem co zrobić.
Chodzi o to, że na stopce bocznej chodzi powiedzmy na 2000 RPM, zaś gdy go wyprostuję do jazdy spada na około 1200.
Ta sama sytuacja jest z wolnymi obrotami.
Mogę ustawić od około 900 do 1400 RPM, a później od około 1900, gdyż po środku się nie da ustawić (albo skoczą na 2000, albo jak obniżę przepustnicę to spadną na poniżej 1500).
Wkręca się na obroty normalnie raczej, lewego powietrza nie ma gdzie łapać.
Dziś wymieniłem zawór membranowy na nowy, oryginalny.
To w sumie tyle, dodam że gaźnik to Weber 12 na dyszy 73.
Macie koledzy jakieś opcje na tę przypadłość :| :?:




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 sie 2013, 20:29 
**

Rejestracja: 15 cze 2013, 18:49
Posty: 238
Pojazd:
mi też się tak dzieje,wydaje mi się że to tylko linka gazu się luzuje i opuszcza przepustnice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
To raczej nie to, mało prawdopodobne.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 0:38 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
no to raczej sprawdź na innym gaźniku, postaraj się od kogoś pożyczyć




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2013, 17:16 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
U mnie też tak jest. Myślę że to zmiana grawitacji w gaźniku. jeśli jest przechylony łapie mniej paliwa z komory pływakowej i wtedy jest efekt jakby mu dodał powietrza i wzrastają obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2013, 18:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
A możesz mi napisać jakie obroty masz po odpaleniu, po rozgrzaniu oraz czy odpalasz z użyciem manetki ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy