Dzisiaj jest 07 kwie 2025, 22:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sie 2013, 13:08 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Ja bym nie radził schodzić poniżej 6g..




_________________

Lewa ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 sie 2013, 13:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Czemu nie radzisz? Co się ma niby stać, każdy skuter inaczej reaguje na regulację. Kumpel prześmigał 1.5k km bez docierania na cylku china 72 z allegro i rolkach 3.5 jeżdżąc po 80 i więcej, także nie wiem w czym problem. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 14:24 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Czy można bez problemu łączyć rolki aby uzyskać inną gramaturę niż standardowo?
Np. dać 3x3,5g+3x6g.?

Zamówiłem do testów tanie rolki 5,5g i 6g przy okazji kupowania dysz do gaziora BT

Zobaczymy na których będzie lepiej




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 16:04 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Jakub bo mam Colibera i wiem jak jeździ na 4,5 i 5,3 g, wyje a nie jedzie :) 6g są idealne u mnie, 6,5 juz spada v max :)




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 17:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
można łączyć rolki ale muszą być 3x3 i to na przemian :)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 17:56 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Oczywiście na przemian tak jak gdzieś już pisałeś czyli
1.3g,2.4g,3.3g i tak dalej




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 22:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jezu, człowieku zrozum NIE KAŻDY SKUTER TAK SAMO REAGUJĘ NA REGULACJĘ, co z tego, że Ty masz colibra? ja mam ten sam silnik w moim i na 7g jest dobrze, a u niego będzie na 5.5 dobrze, nie ma jednej zasady, ja mam ten skuter i tak chodzi, więc Tobie też..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2013, 13:56 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Mój kumpel też ma Colibra z 2007 roku i jeżdżą idealnie i rownież rolki 6g są idealne :) Co Ty na to?




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2013, 16:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
To fajnie, że ma colibra i mu jeździ, a ja nic na to, mnie to lotto jak dla mnie może na filiżance jeździć :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy