Dzisiaj jest 16 lis 2024, 22:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2013, 12:01 
*

Rejestracja: 09 sie 2011, 21:54
Posty: 14
Pojazd:
Witajcie :)
Mam pewien problem z moim Kymco. Był zablokowany, jechał 50 równiutko i w miarę żwawy. Przyszedł czas na odblokowanie. Stwierdziłem, że nie ma się co bawić w zestawy itp. i kupiłem wariator Polini Hi-Speed (Speed Control dla 4t). Rolki mam 5,6g i 6,9g (oba komplety nowe, Polini [ewentualnie stare z Kymco, org.]). Wariator wymieniony, test najpierw na lżejszych rolkach. Efekt: zbiera się gorzej niż seria (chyba), więcej wyje niż jedzie - stwierdzam, że cięższe rolki. To zakładam 6,9g. Efekt: przyspieszenie jak seria (może ciut, ciut lepsze). No nic. Bardziej zależało mi na przyspieszeniu, więc uznaję, że to mniejsze zło. Jadę testować na prostym odcinku - 68 km/h (dłuugo do tego dochodzi, tak żwawo do 65). Na lżejszych nie testowałem. Trochę się załamałem jak to zobaczyłem. I teraz pytania:
1. Czy wymiana dyszy z 80 na 82 daje coś ? (niby minimalna różnica)
2. Dlaczego ma osiągi jak zwykłe odblokowane Kymco ? (bez wymiany modułu kumpel jeździł 72, czytając forum ktoś na tym wario jechał 78 z dobrym przyspieszeniem - zadowalałoby mnie bardzo)

No ale trochę zrażony testuję go pod górkę. Masakra jakaś :evil: Zablokowany bez problemu wyjeżdżał na nią jeszcze się rozpędzając, trzymał obroty, a teraz obroty powoli spadają (tak jak prędkość).
Ogółem wszystko się sprowadza do tego, że chcę, aby jechał 75 z dobrym przyspieszeniem (bez wymiany modułu).
Co możecie poradzić ? :<
Z góry dzięki :lol:

PS Boję się sprawdzić z pasażerem, bo może mnie całkiem zrazić :(
Edit: a może to kwestia sprężyny centralnej ? Mógłbym kupić np. Naraku +1000 rpm. Dałoby radę ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 sie 2013, 13:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Inna centralka ,regulacja gaźnika bo przecież zmieniłeś duży komponent silnika. Nowe wario ma inną średnicę ,inne bieżnie ,trzeb dostosować reszte rzeczy teraz do tego.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2013, 13:27 
*

Rejestracja: 09 sie 2011, 21:54
Posty: 14
Pojazd:
Wg Ciebie centralka twardsza musi być ? Gaźnika myślałem, że regulować nie trzeba, bo wariator chyba nie ma nic do mieszanki, raczej do przełożeń. A sprężynki sprzęgła seryjne mogą zostać, prawda ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2013, 21:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
nie wiem ,bo nie widzę tego na żywo więc nie powiem ci na 100% bo mogę się mylić. Wario inne ma talerze. Silnik wkręca sie wyżej obrotami a wiec brakować bd mu paliwa na najwyżej partii z której na razie nei korzystałeś. Minimalnie większa główna dysza i regulacja. Sprężynki regulują tylko z jakich ruszasz obrotów. To zawsze daje na końcu już.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 11:42 
*

Rejestracja: 09 sie 2011, 21:54
Posty: 14
Pojazd:
Dzięki za pomoc.
Teraz mój problem jest taki, że nie wiem, jaką dyszę do Agility kupić :/ Wydaje mi się, że ta powinna być ok: taka (82, 5mm). Czytałem i ludzie mówię, że gwint ma 5 mm więc ta będzie ok, prawda ?
Kolejna rzecz to raczej zapytanie. Najpierw wyregulować napęd a potem brać się za dyszę i gaźnik, czy na odwrót ? Wydaje mi się, że lepiej zacząć od gaźnika, ale niech wypowie się ktoś ogarniający temat :P
Sprężyny centralnej niestety nie mogę zmienić, bo na mielochu nie ma.
Sprężynki sprzęgła średnio twarde dużo polepszą start ? Chodzi mi o to +/- o ile zwiększą się obroty na starcie.
Ogółem chcę zrobić tak, aby leciał te 75 i git przyspieszenie (lepiej niż seria żeby było, ale bez żadnych dziur) miał :mrgreen: Wystarczy mi to w zupełności :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 22:02 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Pierw naped , pozniej gaznik ktorego bym nie ruszal. Sprezyny szuakj na allegrogo/tablicy do p/g,honda,kymco.
Zalezy jakiej firmy sprezynki, zapytaj wrozki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2013, 18:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
najpierw napęd potem gaźnik chyba że bd dławiło go itp na wyższych obrotach to musisz wtedy i to i to.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy