Dzisiaj jest 21 sie 2025, 11:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2013, 17:55 
*

Rejestracja: 23 wrz 2012, 11:56
Posty: 22
Pojazd:
po wymianie cylka na 70 47mm skuter nie wchodzi na obroty wyzsze niz 8 tys ... a jego v-max wynosi 50-60km/h. Wariator malossi multivar rolki 7 g ( na lżejszych nie chce wgl jechac , muli , v-max po 20-30), moduł odblokowany, dysza rozwiercana , przed wymiana cylka na 50 skuter jechał 70km/h ... a obroty krecily wyzej.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 sie 2013, 18:55 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
co to za cylek ? i podaj resztę części

-- 28 sie 2013, 19:55 --

co to za cylek ? i podaj resztę części




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2013, 19:14 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
Ale vmax sprawdzasz od razu po założeniu cylka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2013, 19:32 
*

Rejestracja: 23 wrz 2012, 11:56
Posty: 22
Pojazd:
Chińczyk Cylek,Tłok,głowica Chinskie wszystko

Reszte to dokładnie co mam podac ?

przejechałem juz z 100-150 km ... i chcialem mu z 1-2 raz pełną manetke sprawdziłem ... to juz kilkanascie razyy ze nie poleci wiecej niz te 55 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2013, 21:11 
**

Rejestracja: 25 mar 2013, 22:47
Posty: 206
Pojazd:
Moze tloczek puchnie ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2013, 22:32 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
regulacja gaźnika




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2013, 9:12 
*

Rejestracja: 23 wrz 2012, 11:56
Posty: 22
Pojazd:
lukas971997 pisze:
regulacja gaźnika


tzn regulowałem gaźnik tylko tą śrubka od obrotów ustawiłem mu wolne na 1,5 tyś nie znam sie zbytnio na regulacji (moj gaznik to Mikuni Japan)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2013, 17:08 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
to chwała bogu że masz chińską 70 a nie polini czy malossi :D regulacja gaźnika to PODSTAWA przy jakich kolwiek zmienach/ingerencjach w silnik, jak nie umiesz regulować to albo poczytaj jakieś poradniki albo oddaj bo komuś do regulacji bo inaczej cylek szybko na złom pójdzie. Po regulacji osiągi powinny wzrosnąć dość dosadnie.


A co do docieranie to żeliwo powinno się docierać 800 km i po ok 500 km można mu dać na parę sekund full manetkę. A nie że po 100 km już mu pełną pizdę dajesz ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2013, 20:06 
*

Rejestracja: 23 wrz 2012, 11:56
Posty: 22
Pojazd:
dałem mechanikowi dzisiaj poruszał tylko tymi 2 srubkami działa lepiej na wolnych obrotach itp lepiej pracuje po prostu ale v-max nie polepszyl sie mowil ze to wina za małej dyszy i zeby iglice podnieśc jutro sie właśnie za to zabiore myslicie ze to tego wina ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2013, 20:40 
*

Rejestracja: 09 sie 2013, 16:36
Posty: 3
Pojazd: peugeot speedfigt 2 LC
Przy 70cc przydałby się większy gaznik - 17.5.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy