Witam w niedalekiej przyszłości planuje zakupić markowca lc na wtrysku Albo peugeot elystar , kymco b&w ( gaznik) Piaggio NRG MC3 PURE JET aprilla sr i od razu jak zakupie skuter to chce zakupic nowy wtrysk i teraz zaczyna się problem bo wtrysk do Piaggio NRG MC3 PURE JET 2005R kosztuje 300zl a do elystar 1500zl czy wtrysk to jest tylko ta czesci download/file.php?mode=view&id=986 czy moze wtrysk jako kompresor czujnik spalin itd ? jak mam to rozumieć bo do jednego skutera wtrysk 1000zl a do jednego 300zl bo wydaje mi sie ze importerzy nakładają sobie za dużą marze . Ci co maja skutery na wtrysku proszę o informacje jak sie one sprawują m cy faktycznie sa tak awaryjne , ekonomiczne i czy tuning wymiana cylka głowicy bo tez musi byc pod wtrysk jest to drogi interes .Ja zawsze naprawiałem ac z lc tym bardziej na wtrysku nie miałem nigdy do czynienia wiec .
