Dzisiaj jest 15 lis 2024, 10:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2009, 17:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 11:52
Posty: 20
Lokalizacja: Łapy
Pojazd:
siema mam cylinder Top performace duo plus rancing - i nie wiem czy opłaca mi sie go szlifować bo nie wiem ile wyniesie koszt uszczelek itp , wiem ze cylinder jest bardzo drogi ale nie wiem czy warto próbować




_________________

leo vince s
Malossi delta
polini speed control
Rolki Polini
pasek polini kevlar
membranki malossi
gaźnik 14mm

Malaguti...;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2009, 18:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:26
Posty: 28
Pojazd:
yy nowy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2009, 19:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jeśli jest to drogi i żeliwny cylinderek to rób szlif. jeśli nie to kupuj nowy :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2009, 19:46 
*

Rejestracja: 19 sie 2009, 14:06
Posty: 55
Lokalizacja: Mielec
Pojazd:
Lepiej zrobić szlif, Ja mam ten sam cylek i mam zamiar zrobić szlif drugi raz :) na szlifa wydasz 50 zł i na tłok z 160 zł i zapierdala ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 13:16 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
Uszczelki nie są drogie - to chyba najtańsza rzecz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 18:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 11:52
Posty: 20
Lokalizacja: Łapy
Pojazd:
a ile trzeba docierać szlif ?




_________________

leo vince s
Malossi delta
polini speed control
Rolki Polini
pasek polini kevlar
membranki malossi
gaźnik 14mm

Malaguti...;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 19:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
W sensie ile trzeba docierać po szlifie? To zależy od Ciebie. Z tego co widziałem docieranie "na ostro" jest najlepszym sposobem. Najlepiej się pierścionki ułożą i nie będzie przedmuchów. Myślę, że coś około 350 km by było ok.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 18:55
Posty: 49
Lokalizacja: Helllll
Pojazd:
Ja jakoś nie mam przekonania do szlifowania... moim zdaniem lepiej kupić nowy...




_________________

3 kompy, jedno IP, dziwne... prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 21:43 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
Trzeba miec dobrego majstra od szlifów :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 22:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 0:22
Posty: 38
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
szlifa dociera się normalnie 1000km poniewasz masz przeciesz wyszlifowany cylinder (gładź w cylindrze) i masz nowy tłok z pierścieniami... to tak jak byś kupił nowy cylinder wraz z tłokiem i typ itd... więc dociera sie normalnie 1000km i jazda powoli tip koniecznie




_________________

--**MiD-RaCiNg**-- Custom Project
PIAGGIO NRG MC2

Zapraszam
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 546#240546




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2009, 14:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Wiesz AlanEg, są różne metody docierania. Ja polecam na ostro.
Nie tłumacz mi co to jest szlif :roll:

I wcale jazda powoli nie jest konieczna, konieczne jest nie przegrzanie cylindra.
Jak już mówiłem ja polecam na ostro.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2009, 14:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 8:05
Posty: 130
Lokalizacja: Gradowice
Pojazd:
tak jak mowisz jazda na ostro ale po uprzednim rozgrzaniu silnika..nigdy na zimnym silniiku




_________________

Peugeot Elyseo..speedfight engine

Honda SFX 50 89r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2009, 18:53 
*

Rejestracja: 10 paź 2009, 15:38
Posty: 8
Lokalizacja: ozorków
Pojazd:
na ostro jak bedziesz odrazu opur to powodzenia.ocieranie polaga na nieprzegrzaniu ale tez trzba to robic z głowom bo stanie znuw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2009, 19:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Rudy221, Nie chcę nic mówić ale nie masz słownika w domu? Może sobie mozille zainstaluj co? Bo z gramatyką to u Ciebie nie za dobrze :?

A czy ktoś każe od razu dawać mu pełen gaz i ciskać na jednym kole? Wiadomo że pierwsze kilometry muszą być przejechane spokojnie, później można bardziej ostro.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2009, 22:45 
*

Rejestracja: 19 lip 2009, 18:39
Posty: 18
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Pelus co ty gadasz przeczytales artykul o ostrym docieraniu cylindrow i kozaczysz ale doczytaj dokladnie pisze jak drut; docieranie ostre dotyczy aluminiowych tulei z nicaslem a zeliwnych nie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czytaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2009, 23:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 0:22
Posty: 38
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
ale to jak z tym ostrym docieraniem xD ?? bo ja nie kumam juz xD... moim zdaniem powinno sie kazdy cylek docierac tak samo tylko ze alu chyba 300 albo 500 km a zeliwo 1000....




_________________

--**MiD-RaCiNg**-- Custom Project
PIAGGIO NRG MC2

Zapraszam
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 546#240546




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2009, 11:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Fakt, to jest cylek żeliwny. Pomyliłem się. Nie bijcie -.-




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2009, 12:40 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
A niech mi ktoś powie skąd wziąść jakiś pożądny tłok nadwymiar do skutera p szlifie np. do polini sport 70ccm?




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2009, 14:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
sklep@mieloch.pl

Pisz i Ci sprowadzą.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 18:50 
*

Rejestracja: 03 lis 2009, 17:50
Posty: 46
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
Witam mam chyba orginalny cylinder
i nie wiem co mam robić czy robić szlif czy kupic nowy cylinder??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy