Dzisiaj jest 02 maja 2024, 11:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2013, 1:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Cześć, otóż poczytałem trochę na necie o tłokach wypukłych i nie polecają ich do 51mm zestawu, podobno skuter ma niezłe pierdolnię*** ale po dodaniu więcej niż 1/2 gazu prycha, kicha, strzela i nie jedzie dalej, czy ktoś może mnie z tym skonfrontować? Czy ktoś miał 90ccm na seryjnym wale w 4t ?

Duża różnica będzie, między wypukłym 51mm, a wklęsłym 47mm ? Czy głowica z zestawu wm 72cc podejdzie pod 90cc, czy będą konieczne jakieś przeróbki, jeździł ktoś na tym wm 90cc?

Proszę, niech się wypowie ktoś, kto ma w tym temacie pojęcie, a nie pisać off-topy i ''no wytrzyma, bo kolega, taty, miał znajomego, którego brat kolegi miał syna i jeździło mu to'' ...

-- 8 wrz 2013, o 01:34 --

Czy lepiej kupić cylinder WM 72cc ( 80 ) 47mm tłok wklęsły

czy może lepiej...

WM 90cc ( 51mm wypukły )

-- 8 wrz 2013, o 01:37 --

Pytam ze względu na to, że po przejechaniu 1461km na zestawie WM 72 ( 80 ) skuter stracił moc i zaczeły się problemy z olejem i cieknącą benzyna z wężyka z głowicy ( pokrywy zaworów ) oraz dymu wydostającego się stamtąd. Cylinder jest lekko przytarty, tzn ma ryskę w środku, tłok jest w miarę okej, trochę osmolony, ale nie tak źle, także odnosząc się do tematu co lepiej kupić, 2 taki sam cylek i znowu 1000km docierania -.- -.- -.- czy może lepiej 90cc ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 wrz 2013, 14:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
To ja sie wypowiem bo miałem styczność z każdym cylem :D

Różnica w mocy między 47mm a 51mm jest zauważalna , ale jak założysz 51mm + głowica 51mm to będziesz miał taką kompresję ,że łańcuszek rozrządu Ci się rozciągnie po 1-2 tys km. Jest nawet szansa ,że łożyska padną. Można spiłować tłok te wypukłe denko ,wtedy kompresja maleje , i ma moc na średnich obrotach .

Zamiast cylindra 47mm 72cc możesz kupić cylinder 82cc 50mm (Obydwa są wklęsłe tłoki) Do tego głowica 47mm z większymi zaworami i bajka. Ew możesz założyć seryjną , ja mam seryjną w tym momencie do 50mm ,ale kompresja jest taka ,że ukopać kopką jest ciężko w cholere.

AA i głowica 47mm nie podejdzie pod 51mm . Tam już musi być komora taka jak tłok czyli 51mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 14:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
"... i ma moc na średnich obrotach '' tzn chodzi Ci, że 51mm cylek kręci w górnej części, czy jak ?

To w końcu lepiej kupić WM 90 ( 51mm ) i spiłować ten tłok trochę, czy może kupić jakiś łańcuszek ''wzmacniany'' bo i tak będzie większe okno wydechowe, zawory powiększane itd. Teraz mam głowicę pod 47mm i jeździ słabo ten skuter, kumpel bez docierania 1.5k zrobił na cylku za 50zł z allegro i na głowicy od 50cc + full seria oprócz dyszy i filtru odblokowanego i mu to 85 cisło na rolkach 3.5 ... a kopa ma takiego, że na koło wyrwie po lekkim poderwaniu kierownicy, od 0-70 rakieta, potem troszkę zwalnia, ale idzie dalej ...

Od samego montażu jakoś dużej kompresji nie było kopało się tak samo jak 50cc bez różnicy, nie mam czym sprawdzić kompresji w danym momencie.. Mógłbyś podać Twój zestaw z tłokiem 50mm, będę bardzo wdzięczny :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 19:53 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Skuter skuterowi nierówny...




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 19:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Tłok 51mm jako ,że jest wypukły musi mieć głowice 51mm, zestaw ma moc na niskich obrotach ,typowy '' diesel '' , jak spiłujesz tłok te wypukłe denko obniżysz lekko kompresje przenosząc moment obrotowy lekko wyżej .

Skoro słabo Ci jedzie 72cc + glowica 47mm to wsadz seryjną. Mój cyl 50mm z głowica 50mm tez słabo jechał bo miał niską kompresje , wsadziłem seryjną ,ale szybciej mi łożysko rozwali.

Ja mam ten komplet
http://allegro.pl/cylinder-tlok-glowica ... 38472.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy