Witam kupiłem skuter 2t CPI Oliver Sport z 2006 roku był on jeszcze zablokowany. Skuter ma przebieg 3200km. Po kupnie odblokowałem go (wymieniłem moduł na taki w aluminiowej obudowie z diodą, wyjąłem tulejke pomiędzy wariatorem a przeciwtalerzem i w kolanku wydechu był nabity pierścień którego wybiłem) po tych czynnościach skuter jedzie po prostym odcinku drogi około 65-70km/h a z górki udało mi się pojechać około 5km poza skale licznika. Mam zamiar troszkę go przerobić z upływem czasu. Chciał bym aby skuter miał dosyć dobre przyśpieszenie i dobry v-max. Jak na razie skuter ma dość kiepskie przyśpieszenie lecz od około 40km/h czuć szarpnięcie i skuter wkręca się jak szalony aż do tych 65. Zależy mi aby po zmianie wydechu skuter miał lepsze przyśpieszenie ale żeby nie stracić na v-maxie. Na początek wydech będzie w 100% seri lecz po jakimś czasie założe cylinder 70cc (made in china). Wariator i sprzęgło zostanie raczej seryjne aż do następnego sezonu. W następnym sezonie mam zamiar wymienić wariator na mallosi multivar, gaźnik dellorto 17,5-19mm, sprzęgło stage6 sport wraz z dzwonem windcoler, jakiś cylinder 70cc sport s6 albo mallosi i chciał bym aby wydech pozostał taki którego zakupie teraz. Po zmianie wydechu oczekuję troche elastyczności od startu poprzez przyśpieszenie aż do v-maxu. Proszę jakieś doświadczone osoby o wypowiedź ponieważ nie chcę niepotrzebnie wydać 600-900zł na wydech który później nie będzie pasowć do późniejszego setupu.
I to chyba tyle. Jeśli coś mi się jeszcze przypomni to napiszę.
|