Dzisiaj jest 30 lis 2024, 10:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 wrz 2013, 20:23 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
Witam, mam pytanko odnośnie tego moto czyli KTM EXC 125.
Słyszałem że jeśli się lata na torze to trzeba raz na sezon wymienić tłok itp a jeśli powiedzmy będę jeździł tylko po ulicy i w weekendy stuntował to nie trzeba będzie tak często wymieniać tłoku i innych rzeczy?
Ile może spalić przy spokojnej, wypośrodkowanej, maxymalnej jeździe ?
Da się go zarejestrować na A1?
Czy części są bardzo kosztowne?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 wrz 2013, 18:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
Jak Cię nie stać na tłoka raz w roku, to sobie odpuść. Koszty są dość duże. Są na a1 zarejestrowane.
Ja Ci na szosę polecę jakąś dt, lub wre.




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2013, 9:17 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
Czyli przy jeździe po ulicach i stuntowaniu na ulicy wystarczy wymieniać tłok itp co rok tak? Bo czytałem że co miesiąc albo 2 ale to jak się jeździ na torze.
A ile może te enduro palić przy spokojnej jeździe a ile przy manetce do końca :) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2013, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:34
Posty: 249
Lokalizacja: okolice Suwałk
Pojazd:
szykuj się na zmianę tłoka co 30mth przy delikatniejszej jeździe obstawiam że można co 40mth olej w przekladni co pół roku srednio , co 2 tłoki korba (są różne zdania) , nie wiem jak jest w exc ale dochodzi raczej jeszcze pranie i nasączanie filtra :) spalanie hmmmm no tak z bak na godzinę jazdy, albo nawet więcej wyciągnie.delikatnie tym sie nie da jeździć :mrgreen: setki lubią dużo pić ;) jeśli nie zależy koniecznie na 125 to mam na sprzedaż allegro.pl/rieju-mrt-gas-gas-ec250f-silnik-yamaha-homologac-i3551727148.html naprawdę zdrowy motorek ;) cena do dogadania się :) ogółem używanie takiego 2t nie jest tanie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2013, 12:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2012, 20:10
Posty: 9
Pojazd:
zachecam do zapoznania sie z tym materialem
http://www.scigacz.pl/Silnik,dwusuwowy, ... 22006.html
tłok co 30 mh???
zapoznaj sie i sam wysnuj wnioski

jak dla mnie to będzie to samo co w nowoczesnym 4t typu crf 250i lub rmz250i
w dodatku tłok tłokiem cyl cylindrem ale w 4t dochodzi rorząd.zawory łańcych rozrządu.
zawory często tytanowe co kosztuje czasem tyle co regeneracja cylindra i nowy tlok do 2t
a co do wymiany to te 100 mh każdy nowoczesny silnik enduro powinien wytrzymać(125 2t czy 250 4t)
pomijając MADE N CHINA:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy