Dzisiaj jest 26 lut 2025, 0:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 wrz 2013, 18:10 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 22:08
Posty: 108
Lokalizacja: Chocznia
Pojazd:
Witam. Mam problem. Skuter Piaggio Nrg MC3 AC 70 ccm Sport [ Power Force],Sprężyna centralna HEBO, jakiś wał dobry , łożyska , gaźnik 17,5 Dellorto , dysza 72, iglica na najniższym ząbku i reszta seria.

Skuter dużo pali , V-max spadł o jakieś 18 km, moc też spadła , brzęczy / dzwoni w silniku [ na niskich podczas jazdy , no zawsze ]

I tu moje pytania;
Co mogło być przyczyną ???? [ Wydech SITo, świeca opalona dziwnie bo z jednej strony bardziej z drugiej mniej]
Za słaby wydech ?? Uboga mieszanka ???[ Olej nie kijowy bo CAstrol 2t racing Full syntetyk ]

Ja nie wiem :/ może ktoś miał podobnie ??

-- 17 wrz 2013, o 18:10 --

UP !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 wrz 2013, 7:47 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
Zle ustawiona iglica daj na środek i sprawdz spalanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2013, 22:15 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Gdzie mniej więcej słychać dzwonienie ? Powodów może być wiele. Pierścienie , zużyte ślizgi wariatora lub ich brak, luzy w śrubach (wydech i inne rzeczy metalowe za słabo dociągnięte).




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2013, 14:06 
*

Rejestracja: 27 maja 2012, 16:45
Posty: 26
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Sprawdź przeciwtalerz wariatora, ew. ślizgi i rolki, może kopka ma luzy, ew. jeszcze dzwon sprzęgła. Ostatni pomysł to wydech ma luzy dokręcić wszystko. Polecam zdjąć pokrywe wariatora i na spokojnie sprawdzić co ma luzy.




_________________

Mój setup:
Cylinder:Arsial t6 70
gaźnik: tec 19 black
stożek polini air box
wario: polini speed control
sprzegło: malossi
dzwon: sprzegła do wymiany;p
wydech: fasmen for race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 10:03 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
CO wy pierdo**** jak mu brzęczy w silnku i spadły osiągi to znaczy że pierścienie się posypały ! ew. ślizgi wariatora, ale przez to by więcej nie palił i osiągi by nie spadły tak drastycznie, ale sprawdź bo ślizgi to zawsze mniejsze koszta niż pierścienie, jeśli ślizgi są dobre to możesz już rozbierać cylinder, i nie jeździj teraz bo pierścienie mogą wypaść z zamka i porysować cały cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy