Dzisiaj jest 18 lis 2024, 3:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2013, 13:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Siemka, chcę zakupić Gilerkę Runner 180cc w 2T. Mam pytania.

Jak wygląda awaryjność takiego silnika 180cc?
Jakie jest mniej więcej spalanie przy jeździe 80-100km/h?
Czy ogólnie jest ciężko dostać jakieś części zamienne do tych silników?

Chciałbym uzyskać odpowiedzi takich osób które miały do czynienia z tymi sprzętami.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 13:03 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 18:23
Posty: 90
Pojazd: APRILIA SR 125
Awaryjność zależy od stanu silnika, jak jest w dobrym stanie to będzie chodził bez problemu.
Spalanie przy takiej jeździe około 5 litrów.
Z częściami niema problemu tylko nie są tanie. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2013, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 18:23
Posty: 351
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Powiem Ci tak mam skuter piaggio, ale 125 2T, z awaryjnością jest tak, że jak będziesz dbał, na czas wszystko wymieniał to skuter będzie śmigał jak nowy, części do tych skuterów są, na pewno nie tyle co do roxów, ale można dostać tanio na tablicy na przykład.




_________________

FIRST RUN Aerox MHR :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2013, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2011, 0:06
Posty: 191
Lokalizacja: ok. Nowy Sącz
Pojazd:
Z cylkiem do 180 jest masakra, nie idzie dostać :/, a z resztą części to nie jest źle bo pasują także od 125 :)




_________________

Adly TB ---->Malaguti f12 ----> Gilera runner 180ccm 2T ---->Adly TB & Honda civic


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Żywotność jest spora w porównaniu do 50 cc ja po 2 latach i 7 tys przebiegu miałem taką samą kompresja jedynie co mi sypło to uszczelniacze i miałem słabą kompresje ale po wymianie było ok powróciło do normy ja przy prędkości do 100 i delikatne odkręcanie manety na oryginalnym gaxniku i dyszu 88 zszedłem do 4.5 l na 100 ;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy