Dzisiaj jest 16 lis 2024, 22:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2013, 11:26 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 8:47
Posty: 46
Pojazd: Yamaha neo's
Witam. mam takie pytanie czy dobrze robie kupując cylinder 70cc stage 6 1 pierscionkowy .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 wrz 2013, 11:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2012, 15:00
Posty: 196
Pojazd: RoX & JetForce
Zależy jaki cyl stage 6 ale raczej dobry wybór :P




_________________

'11 Peugeot Jet Force Malossi Sport 70 ccm
viewtopic.php?t=281387&postdays=0&postorder=asc&start=20
'11 Yamaha Aerox Sport Pro Mk 2 70ccm VR
viewtopic.php?p=2377255#2377255




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2013, 13:01 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Zastanawia mnie to od kiedy produkują jedno pierścieniowe cylindry :) Od zawsze myślałem i byłem pewien że pierścienie wchodzą w skład tłoka. Więcej informacji...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2013, 16:14 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jeżeli to wersja mk1 i nie jest zajeżdżona to tak :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2013, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Powiem mk1 są bardzo dobre i mocne bo sam takiego mam w minarelli LC kolega teraz kupił niecały miesiac temu sport pro mk2 do piaggio AC i przejechał na nim juz ok 300km+ i powiem ci że obydwa mają moc i dobrze się spisują także polecam te cylki.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2013, 16:13 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 8:47
Posty: 46
Pojazd: Yamaha neo's
dzięki za info :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2013, 16:10 
*

Rejestracja: 09 gru 2011, 17:53
Posty: 88
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
Zarówno Sport Pro i Racing w wersji MKII mają mniejszą warstwe nicasilu przez co są mniej wytrzymałe . Osobiście polecam MKI bo miałem i byłem zadowolony , pierścionek pękł i na nicasilu ani ryski a w MKII juz cylek do wymiany ;/




_________________

Setup: Sr
Cylinder Stage6 Racing MkII
Łożyska Stage6 teflon
wariator Top Racing
dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
gaźnik Dell'orto 21
Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control
Wał korbowy Hebo
Wydech Arrow Limited Series




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy