Dzisiaj jest 01 mar 2025, 9:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 paź 2009, 10:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Witam Mam problem z Peugotem xps silnik am6 gaznik 16mm 2004 rok no wiec tak: Jade sobie normalnie i jak mu dam w gaz to czasem robi buuu i stanie i wtedy dmucham w bak daje torche ssania i odpalam normalnie i jade zdaza mi sie to coraz czesciej co to moze byc ?? dodam ze mam zaworek podcisnieniowy. Porosilbym o szybką odpowiedz ;]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 10:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Wyczyść bak, gaźnik i przewody oraz wyreguluj gaźnik. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 10:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
bak wyczyszczony gaznik tez wyczyszczony i wyregulowany i przewody tez czyste czyscilem go ostatnio i dlaczego tak sie dzieje ??;/
i chcialem sie spytac <dodac> jak sie zmniejsza doplyw oleju do gaznika ?
????


Ostatnio zmieniony 18 paź 2009, 18:00 przez Drifter16, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 19:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Dopływ oleju do gaźnika zmniejsza się poprzez odłączenie tej gównianej pompki oleju (trzeba odkręcić dekiel i wyjąć taki jeden plastikowy trybik), no i wtedy gotową mieszankę wlewa się do baku (od 50:1 do 30:1). Jednocześnie wedy odpada problem z ewentualnym zatarciem sie silnika przy awarii pompki lub gdy "niepostrzeżenie" braknie oleju.


Co to znaczy, że dmuchasz w bak?? Być może odpowierzenie baku jakoś się przytyka - sprawdź. Wiesz, możesz jeszcze posprawdzać takie typowe rzeczy (odpisywalem w kilku tematach o zamulonych silnikach, może coś znajdziesz w moich postach...). Jak nie to pytaj, może ja albo ktoś inny będziemy umieli pomóc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 20:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Heh Dozownik ja niestety bede mial bo jest przydatny a co do pompki oleju to chyba nie powinna sama z siebie sie popsuc...?? I Jak wiesz to bys mi powiedzial jak zmniejszyc ten dostep oleju do Gażnika ???


No poprostu motor sie jakby sie dusil "czasem" ale to denerwuje...no normalnie dmucham w bak jakby nie chcialo paliwo leciec czy cos no nie wiem ,a odpowierzenie baku nie przytyka sie bo sprawdzalem ciaglem powietrze przez ten wezyk od korka i wszystko dobrze jest. Nie wiem dlaczeog tak sie dzieje...;(:(:(:(


Ostatnio zmieniony 19 paź 2009, 20:34 przez Drifter16, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 22:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
W moim minarelli się nie da regulować ilości oleju w paliwie, dlatego posdziękowałem za to udogodnienie. Wychowałem się na demoludach, w których się robiło mieszankę samemu i mnie to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie - przywołuje wspomnienia :mrgreen:

Zresztą na twoim miejscu skupiłbym się na innych rzeczach bardziej, skoro wcześniej było dobrze, a teraz nie (bo chyba tak było, prawda? dobrze zgaduję? napisz proszę czy było to jak kupowałeś motor, czy tak jakoś wyniknęło w trakcie eksploatacji)


Słuchaj, no to jak jest objaw, że tak jakby brakowało paliwa, a jest, to musisz szukać przyczyny na drodze skąd jest dostarczane: kranik z filterkiem wewnętrznym/zewnętrznym. Może tam jakiś babol siedzi i przytyka. Miałem tak kiedyś w jawie. Chyba z tydzień nie mogłem dojść co to było.

ps: nie masz wody w paliwie?? Zlej to co masz i nalej z 1 L świeżego. Jak będzie dobrze, no to eureka, jak nie no to szukamy dalej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 14:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Wszystko czysciutkie zaworek podcisnieniowy tez moze masz racje bym musial zlac paliwo bo moze jest woda... ale to najpredzej to jutro...Jak sprawdze to dam znac dalej co i jak czy sie co poprawilo lub jest tak samo. Jak sie nie poprawi nic To bedziemy musieli dalej niestety szukac ;)

Dodam ze to sie dzieje po tym jak kupilem motor "po miesiacu" ;)


Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 14:17 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy