Dzisiaj jest 16 lis 2024, 21:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 wrz 2013, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2013, 18:02
Posty: 9
Pojazd: Yamaha Neos
Witam. Chciałem Was prosić o pomoc. Mianowicie mój NEOSIK gdy jest zimny to jest zrywny i ma jałowy bieg, a obroty są niskie ( w sam raz ). Gdy się nagrzeje natomiast obroty są wyższe, reakcja na gaz natychmiastowa, i neos jest słabszy. Gdy dam mu ssanie do połowy, zachowuje się jak na zimnym silniku, czyli wzorowo(tak jak opisałem na początku). PROSZĘ O POMOC! Czy regulacja obrotów pomoże, czy może coś z paliwem, może gdzieś "znika" i ssanie wyrównuje dopływ. Dodam że z pod niego nic nie kapie, a z rana odpala od strzała. JESZCZE RAZ PROSZĘ WAS O POMOC :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 wrz 2013, 22:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Na ssaniu więcej paliwa dostaje, przez co ma więcej mocy, ale coś masz właśnie z regulacją, bo jak się nagrzeje to obroty powinny spaść a nie wzrosnąć, wg mnie to będzie coś z paliwem (regulacja)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 16:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2013, 13:24
Posty: 2003
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: Yamaha Aerox
Wyreguluj gaźnik tylko porządnie i na ciepłym silniku! Powinno być git jak wyregulujesz




_________________

Aprilia Sr MidRace -> Yamaha Aerox HIGH-END!
NIETypowy Aerox By Zywcu Wejdź i skomentuj, a odwdzięcze się tym samym :)
Klik

Lajkować ;3 https://www.facebook.com/AeroxByZywcu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 11:21
Posty: 160
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Blue&Black Racing Rox
Wrzuć odrobinę większą dysze i pobaw się ze śrubką od mieszanki czyli regulacja tak jak wyżej :P




_________________

SKŁADANIE SILNIKÓW
CUSTOMY

NISKIE CENY! gg:12478380




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2013, 18:02
Posty: 9
Pojazd: Yamaha Neos
a czy możliwe że dysza się częściowo przytkała?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 18:03 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Z zatkaną dysza albo by w ogóle nie zapalił albo by zapalił i się nie wkrecal np. I regulowaleś gazior?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy