Dzisiaj jest 26 lut 2025, 0:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 wrz 2013, 17:21 
*

Rejestracja: 09 lut 2013, 10:59
Posty: 27
Pojazd:
Witam mam gilere dna z gaźnikiem delloeto17,5 dysza 68 seria tylko z wkładką filtra stage 6
mam następujący problem. Rano przy 2 stopniach odpala od 1 kopnięcia, natomiast jest tak że nieraz rozpędza się dobrze do 90 i nie ma żadnego muła a nieraz zwłaszcza w chłodniejsze dni rozpędza się do 65-73 i buuuu zwalnia do 35 i zaczyna łapać i znowu 56-73 i znowu rusza od 35 oczywiście manetka cały czas na pół albo na full żeby niezgasł. Natomiast kiedy puszcze manetke motorek automatycznie gaśnie, tylko jest coś dziwnego gdy zgaśnie i spojże się na gaźnik to z gaźnika wężykiem od paliwa wylatują bąbelki powietrza i kiedy poczekam aż przestaną to odpali od 2-3 kopki a jak nie czekam to moge się zakopać na śmierć, jak odpali to oczywiście przegazówka no i przez 500m problemów nie ma jednak jest tak w kółko.
Doszłem do tego że gaśnie przez to że te bombelki wylatują wężykiem od paliwa ale dlaczego???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 wrz 2013, 23:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
Musisz zakładać 2 tematy ? Pozd : matys187




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 18:54 
*

Rejestracja: 09 lut 2013, 10:59
Posty: 27
Pojazd:
a co by się działó jak by nie było uszczelki przepustnicy??

-- 30 wrz 2013, o 18:54 --

co by się działo jak by łapąl lewe pwietrze na łączeniu krućca z silnikiem???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 19:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
Patryk784 pisze:
co by się działo jak by łapąl lewe pwietrze na łączeniu krućca z silnikiem???
To by brał lewe powietrze, więc spadek mocy.




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 19:52 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Słabsze odpalanie i spadek mocy, ponieważ wtedy do mieszanki dostaje się zbyt dużo powietrza i to nie ma prawa dobrze chodzić.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 18:16 
*

Rejestracja: 09 lut 2013, 10:59
Posty: 27
Pojazd:
Więc tak rozebrałem dzisiaj cały układ paliwowy . Posprawdzałem wszystkie wężyki które są ok.
rozebrałem pompke paliwową wyczyściłem ją w będzynie, powycierałem na sucho i wszystko jest z nią ok , przepływ jest i według mnie jest sprawna. Spuściłem całe paliwo z baku jednak zauważyłem że kranik nie trzyma tylko jak zdjąłem wężyk to paliwo leciało aż do końca czyli aż został pusty bak pużniej dmuchnołem w ten wężyk to było słychać w baku powietrze. Ale najważniejsze jest to że puszcza paliwo także mi się wydaje że nie warto jej wymieniać, tym bardziej że te kraniki są bardzo wadliwe. Co o tym myślicie na co mam jeszcze zwrócić uwage??
może mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa pompka bo ją rozbierałem i nie moge tego zrozumieć?
i jak to jest czy gaźnik sam zaciąga paliwo czy coś te paliwo popycha do tego gaźnika??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 18:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Rozumiem ze mówiąc o pompce mówisz o kraniku. Działa on na zasadzie podciśnienia. Idą od niego dwa wężyki, obydwa na gazior. Jeden wytwarza podciśnienie czyli zasysa powietrze, a drugim dzięki temu leci paliwo.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 18:47 
*

Rejestracja: 09 lut 2013, 10:59
Posty: 27
Pojazd:
Nie u mnie jest oddzienie kranik i oddzienie pompka
Z baku najpierw wychodzi kranik na dwa wężyki jeden z paliwem idzie do pompki zaraz obok a drugi do gażnika jest to wężyk od podciśnienia. Do pompki idzie jeden wężyk z paliwem od kranika i z pompki wychodzi potem wężyk z paliwem do gaziora i do pompki idzie też podciśnienie tylko że z karterów.
wychodzi na to że u mnie w karniku podciśnienie nie potrzebne bo benzyna i tak i tak leci bez niego
co mi poradzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy