Siemanko. Mam problem ze sklepem, mianowicie sprawa wygląda tak:
Dnia 16.09.2013 pojechałem do sklepu żeby zamówić napęd do Rieju. Miałem ze sobą tylną zębatkę ( przy zakupie moto dostałem starą, seryjną ). Sprzedawca powiedział mi że mam do wyboru 2 zestawy, jeden kosztował 190zł , a drugi 240zł. Wziąłem drożysz. Przyszedł w środę, zabrałem go, wszystko cacy, ale ja do składania i okazuje się, że tylna zębatka jest zła, po prostu do innego modelu. No to ja w samochód i pojechałem ( tzn. z mamą
) do sklepu, gość kręci nosem i mówi, że rozerwałem folię
Ja do niego, ale jak miałem sprawdzić ? Co ja jasnowidz jestem ? o.O Pogadał, pogadał, i wyszło że ma zamówić dobrą zębatkę.
Tydzień, nikt nie dzwoni, myślę pojadę zapytam, to oczywiście wykręca się, że ma robotę, ale zamówi i będzie na ten wrotek ( tzn. wczoraj, czyli na 1.10.2013) no to ja przyjeżdżam, nie było tego gościa co z nim załatwiam, ale była baba, pytam się czy jest zębatka, a ona do mnie: Jaka zębatka ?
Dzisiaj dzwonię, to dowiedziałem się tylko tyle, że paczka nie przyszła...
Panowie, doradźcie mi, co mam zrobić
Ile mam czekać...
Zamówiłem na Mielochu, to na następny dzień paczkę miałem.
Wiem, rozpisałem się, ale liczę na Waszą pomoc.
P.S Jeżeli zły dział, to proszę o przeniesienie
Pozdrawiam