Dzisiaj jest 27 lis 2024, 7:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2013, 21:40 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
Witam, sprzedałem yzf r125 przesiadłem sie na Cagive mito (euro2) 125cc 2007r , sprowadzona z niemiec przebieg 7600km i coś jest nie tak , bo na luzie potrafi wkręcić sie do 14tyś RPM a na 1biegu tylko do 11tyś nie ważne czy to 4 czy 6 od 10tyś juz powoli dociaga do 11tyś, noi vmax to tylko 150km/h , co mam zrobić zeby polepszyć te osiągi ? , dodam ze na tabliczce z numerem ramy jest napisane ze 180km/h cagiva ma vmax , czy jakieś blokady mogą być ? zębatka z tyłu 44z nie wiem czy tak ma być , 150 osiaga przy 10tyś rpm i cos blokuje bo dalej nie chce iść

Z Góry dzieki za pomoc :mrgreen: LwG :arrow:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 wrz 2013, 20:45 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
to jest 125 chłopie, to i tak strasznie dużo 150 km/h jak na tak mala pojemnosc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2013, 23:53
Posty: 235
Pojazd:
kirman, 150km/h na cagive to nie jest dużo. Chyba nie wiesz co to potrafi...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 21:43 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
co ty ? no nie wiem bo nigdy nie mialem okazji zobaczyc. Ale serio taki pierdek tyle wyciagnie ? nieźle

-- 30 wrz 2013, o 21:43 --

http://otomoto.pl/cagiva-mito-125-2007- ... 67094.html takie cos wiecej niz 150 poleci ? nie wierze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 12:58 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
kirman, Cagiva mito 125 jest o to najmocniejsze moto w klasie 125cc :) Całkowicie odblokowany silnik osiaga 42KM , tak mało idzie moja cagiva;/ 150;/ na tabliczce oznajmującej z NR VIN jest dokladnie napisane ze Vmax 180km/h , wiec jak to z niemiec pewnie szkopy coś blokowali, powiedzcie w czym szukać przyczyny ? na biegu N kreci 14tyś , a na kazdym biegu 1,2,3,4,5,6 tylko do 11tyś ;/ pomocy!!! :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 13:35 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Masz blokadę na module CDI która ogranicza Ci obroty na każdym biegu.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 13:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2012, 15:49
Posty: 316
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd:
Wydaję mi się że jak by to był moduł to na luzie też by nie kręciła do 14k tylko mniej.




_________________

Chcesz stunt filmik ? Napisz ;) Dogadamy się ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 14:33 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
Oto właśnie jest zagadka :) :? wydaje mi sie ze ten czujnik N od biegów co jest daje jakiś sygnał do modułu ze jest bieg i blokuje obroty , co myślicie otym ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 18:13 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Oczywiście ze tak, dlaczego moduł miałby blokować obroty na luzie? Jego zadaniem jest żeby moto nie przekraczało określonej liczby obrotów w czasie jazdy.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 21:43 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Widze sami znawcy sie wypowiadają :lol: . Po pierwsze mito nie ma 42KM tylko 32-35. Po drugie na luzie kręci Ci 14k rpm bo nie ma obciązenia, na biegach jest już opór i dlatego tylko 11k rpm. Po trzecie nie ma sensu kręcić silnika w czasie jazdy powyżej czerwonego zakresu bo i tak motocykl nie przyśpiesza.

Zawór wydechowy działa poprawnie?, przyśpiesza równo? czy ma mula w jakieś partii obr.?
Najważniejsze, kompresja jaka?.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 17:15 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
kompresja bdb pali na strzała nawet po kilku dniach , zawór wydechowy działa raczej bo zaczyna sie zbierać od ok 6,7tyś 7tyś obrotów , powinna wyzej krecic niż 11tyś ;/ na 1biegu tylko do 11tys na kolejnych tak samo noi 150vmax przy 11 tyś obrotów , wiem ze cagiva powinna osiagac 180km/h pisze tak na ramie nawet przez producenta tak podane jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 18:46 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ja tam nadal obstawiam moduł, bo w Niemcowni jesli ogranicza moto żeby nie rozwijało pełnej mocy tylko jakiś tam określony zakres to maja tam mniejsze opłaty i wrzucają blokowane moduły. Sam tak w swojej WR miałem ze był blokowany moduł i szła tylko 88, po zmianie modułu 120 :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 19:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Komor pisze:
Ja tam nadal obstawiam moduł, bo w Niemcowni jesli ogranicza moto żeby nie rozwijało pełnej mocy tylko jakiś tam określony zakres to maja tam mniejsze opłaty i wrzucają blokowane moduły. Sam tak w swojej WR miałem ze był blokowany moduł i szła tylko 88, po zmianie modułu 120 :)



88? a teraz masz tak że po przekręceniu kluczyka jest 188? jak tak to to blokada licznika ala Yamaha TZR w obecnej budzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 20:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
seb94 pisze:
Komor pisze:
Ja tam nadal obstawiam moduł, bo w Niemcowni jesli ogranicza moto żeby nie rozwijało pełnej mocy tylko jakiś tam określony zakres to maja tam mniejsze opłaty i wrzucają blokowane moduły. Sam tak w swojej WR miałem ze był blokowany moduł i szła tylko 88, po zmianie modułu 120 :)



88? a teraz masz tak że po przekręceniu kluczyka jest 188? jak tak to to blokada licznika ala Yamaha TZR w obecnej budzie

Chodzi mi tu o różnice prędkości przed zmiana modułu i po, ale mniejsza z tym bo nie o tym temat jest.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 8:54 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 17:09
Posty: 91
Pojazd:
Może licznik zaczął dobrze pokazywać ? :mrgreen: W Mito było 170km/h gdzie w NSR 140km/h według GPS, a jechali równo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 12:55 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Komor, co Ty kurna pieprzysz.. jakby moduł był zablokowany to i na luzie by blokowało..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2013, 14:56 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 17:09
Posty: 91
Pojazd:
TeDeX, I tu się mylisz.Po co miałoby odcinać na luzie ? Moduł jest tak zrobiony by pozwolił się wkręcić do końca, a blokować podczas jazdy na biegu.W Varadero 125 która była na rynek niemiecki też tak jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2013, 21:28 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 19:42
Posty: 42
Pojazd: Aprilia rs 125
Blokada na module jest na 100%. Spr gaźnik jaka dysza hmmm. Może zerknij na wydech jeszcze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 18:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
to jest rocznik 2005+ i z tego co ja się orientuje to wszystkie były blokowane na 15km chyba, a blokady to moduł, dyfuzor i coś jeszcze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 22:10 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
15KM ? dobry żart w dowodzie jet 11kw 15KM ale jakie moto co ma 15KM poleci 170 prawie ?, cagiva ma na bank wiecej km ,a co do modułu to na biegach do 11tyś tylko kreci , na luzie ciagnie 14tys ponad




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy