Kolego mam na myśli że np regulacja lub awaria ssania itp itp.
Taki cylinder potrzebuje np dużo wiecej mieszanki czyli wiecej powietrza oraz paliwa.
Te 2ml to ogólnie za mało dla 50cc a ty chciałes tym nakarmić sportowy cylinder o zwiększonej pojemności.
Pamietaj aby tak z pół gazu dać przy kopaniu.
Słuchaj ; jesli jest iskra , elektryka gra, uszczelki nowe i dobrze osadzone, jest kompresja, to musi zapalić.
To jest dwu suw - tam nie ma cudów.
Już pomijam jakies perfidne błędy.
A tak w ogóle, zrobiłeś jakąś wstępną regulację "na sucho" ?
Kompresja napewno okej ?
Jest to nowy zestaw ? Masz głowicę również S6 ?
Pamietaj także , że jesli gaźnik jest pusty to trzeba zrobić ze 20 kopów zanim chwyci.
Ustawiłeś Squish ?
Łap :
tuning-w-pigulce-od-mieloch-racing-team-czesc-i-t39.htmlMoże dowiesz się czegoś nowego jesli nie byłes pod tym adresem.
Pozwole sobie zacytować jeden wazny fragment, :
" Wielkości dystansu: (squish)
cylinder do 70 cc (chłodzony powietrzem) 0,70 – 0,90mm
cylinder do 70 cc (chłodzony cieczą) 0,55 – 0,75mm
cylinder od 70 cc (chłodzony powietrzem) 0,85 – 1,00mm
cylinder od 70 cc (chłodzony cieczą) 0,65 – 0,85mm
Stosuj w przypadku gdy producent zestawu nie podaje innaczej. "
Pozdrawiam i życzę rozwiązania zagadki.
PS: wiedza teoretyczna bardzo się przydaje przy tuningu.
_________________
Piszę poprawnie---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj --->
viewtopic.php?t=3