Dzisiaj jest 02 maja 2024, 0:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 paź 2013, 17:16 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
siema niedawno kupiłem skuter za 100zł kolega powiedział że jest odblokowany jechał tylko 55 max to pomyślałem że to cylinder już ch...owy i wymieniłem na chińską 80 (72) docierałem do 1000 km ale jak chciałem sprawdzić ile poleci okazały się że leci tyle samo 55 i nwm przez? co to dodam że coś pod pokrywą piszczy i pokrywa bardzo się grzeje i wydaje mi się że jednak nie jest odblokowany i jeszcze gdzie w tym skuterze są blokady ?


wiem napisałem to bardzo chaotycznie i przepraszam za błędy ortograficzne :D i proszę o pomoc




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 paź 2013, 12:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Skoro pokrywa się bardzo grzeje, to być może ma za lekkie rolki i obroty strasznie męczą silnik, sprawdź stan wariatora, sprzęgła, talerzy, paska, zawory masz dobrze ustawione? gaźnik wyregulowany? Blokady w chinolach to przeważnie: zawirowywacz spalin, śrubka pod dekielkiem gaźnika, tuleja na wariatorze, moduł, sprawdź to wszystko i wtedy dopiero powiedz co i jak, wymieniałeś dyszę po zmianie cylka? jak nie to się nie dziwię, że jedzie 55..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2013, 12:59 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
dyszy nie zmieniałem bo nie dławił się ani nic więc myślałem że wsystko jest dobrze cylinder się dotarł i nie wiem czy to grzanie pokrywy może być związane ze zużytymi okładzinami na sprzęgle ?




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2013, 14:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ogólnie mnie się bardzo pokrywa grzała na lekkich rolkach ( 4g ) po przejechaniu 5km na full manetce jak wydech taki gorąc, teraz ze zlotu jechałem na rolkach 7g 75 prawie przez 15km non stop i nic, przekładnia tylko ciepła, ale ręką dało się przytrzymać :) Mimo tego, że nie dławi, to zajrzyj do gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2013, 18:00 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nieraz to idzie sobie nieźle poprawić humor przez niektóre rady. CO mają rolki wspólnego z grzaniem napędu ? Przy prędkości 55 km/h by musiał mieć z 10 000 tys. obr. żeby zagrzać napęd a użytkownik by to od razu usłyszał, że to wyje a nie jedzie. Nadmierne grzanie napędu to zazwyczaj problem z korektorem momentu obrotowego. Rolki nie mają nic do rzeczy. No...chyba,że ktoś specjalnie włoży 2g i będzie wył zamiast jechał. Ale to przecież słychać. Co do blokad jak osiąga pełne obroty na podwyższeniu (stopka centralna) tzn. że jest odblokowany. Przypominam, że pełne obroty nie oznaczają w pełni sprawnego silnika. Bez obciążenia on może się wkręcać na obroty nawet z małą kompresją. Przy obciążeniu będzie to wyglądać już inaczej.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2013, 21:10 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
właśnie obroty ma strasznie wysokie ,ale za to apka mojego brata do 55 nie ma szans :D
a rolki mam 6g czasem jak jest dużą górka to poleci te 60 ale więcej nie chce za nic .
myślę nad zamianą wariatora i sprzęgła na sportowe może to coś da a jeśli nie to po prostu
zrobię tak żeby leciał na koło :D




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2013, 22:09 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
A ja obstawiam za mała dyszę

Jeśli jest tam seryjna to nie dziwne że jedzie 55

U mnie na seryjnej dyszy też było słabo i nie jechał tyle i powinien+problemy z regulacją




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2013, 9:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Mate57 Dobrze, że poprawiłem Ci humor, ale akurat w moim przypadku, gdy miałem rolki 4g po przejechaniu 2km strasznie się grzał napęd, a skuter aż tak bardzo nie wył, za to na 7g latam i latam, a pokrywa tylko trochę się grzeje- bez porównania, więc nie musisz być złośliwy i sugerować mi, że piszę bzdury, bo wiem jak jest, gdy są lekkie rolki i skuter ma wysokie obroty :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy