Dzisiaj jest 25 lut 2025, 12:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2013, 20:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Witam wszystkich!
Właśnie niedługo dobiegnie koniec żywota mojego starego tłoka. Obecnie mam cylinder DR50 (wytrzymalszy zamiennik serii) po porcie. I tak sie zastanawiam czy kupić tłok 40,5 mm, czy 47mm czyli taki jak pod 70 i zrobić szlif?
1. czy wał wytrzyma (łozyska były zmieniane w zeszłym sezonie na SKF)
2. O ile moze wzrosnąć moc?
3. Jak się zwiększy spalanie? Mnie sie wydaje, ze tak coś koło 0,5 l.
4. Czy wzrosnie cena szlifu jak bedę chciał robić z 50 na 70?
5. Czy warto?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 paź 2013, 6:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Nie da się zrobić takie dużego szlifu, 43mm na tym cylindrze to max.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 14:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakoś kuzyn robił sobie szlif z 40mm na 47mm




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 14:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Zaznaczone na czerwono są tzw. uszy cylindra

Obrazek

Mają one zazwyczaj grubość od 2.5 do 3.5mm. Powiększając średnicę cylindra z 40 do 47mm usunąłbyś je całe, a co za tym idzie spowodował niezdatność cylindra do użytku.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2013, 6:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2013, 12:04
Posty: 199
Pojazd:
Nie da rady takiego szlifu zrobić ,maxymalnie 43 do 44mm nie więcej :wink:




_________________

Malossi sport 70cc *Ported*
Top racing evo NG
Yasuni R
Polini C4 metal
Malossi mhr Overrange
S6 Wing cooler
Polini 2G
Polini Air Box
Dellorto 19mm
Malossi x-special




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2013, 8:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Aha THX :)




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy