Dzisiaj jest 16 lis 2024, 19:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: nie pali
Post: 16 paź 2013, 21:44 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
Witam posiadam yamahe rex z silnikiem minarelli horizontal krotki karter, i mam problem, zakupiłem zestaw cylinder ,tłok, pierścienie 70ccm i niby że kompresja bardzo dobra w ok 10bar i nie pali, nawet po podlaniu pod świece, tu macie zdjęcia http://pokazywarka.pl/t8lpwd/#zdjecie8876301
proszę o pomoc be nie mam czym jeździć a bardzo chce, dzięki.
P.S
-paliwo dochodzi
-iskra jest mocna
-sprawdzany na kilku świecach
-aktualnie dysza 77 ale mam też 105 która lepsza ?
-co to może być?




_________________

Zapraszam --------> baotian-by-stunter-t375756.html

NOWY W GARAŻU peugeot-vivacity-by-stunter-t393689.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: nie pali
Post: 16 paź 2013, 23:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Pisząc ze kompresja niby 10 bar to znaczy ze nie wiesz na pewno czy jak?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: nie pali
Post: 16 paź 2013, 23:16 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
no na 100 to nie ,ale w tych okolicach jest mówię tak bo jak kupowałem to gościu mówił że ma 10, ale ja nie mam czym sprawdzić, ale jak kręcę magnetem to opór jest i to bardzo.




_________________

Zapraszam --------> baotian-by-stunter-t375756.html

NOWY W GARAŻU peugeot-vivacity-by-stunter-t393689.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: nie pali
Post: 16 paź 2013, 23:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wiesz mówić to sobie może, nie masz jak manometru załatwić? Możesz też na oko sprawdzić wykręcając świece i przykładając palec w miejsce świecy jednocześnie kręcąc rozrusznikiem. Jeżeli palec utrzymasz ze go nie bedzie podbijało to zle jest, ale jeżeli palca nie utrzymasz to dobrze. Ale mowie to taka mocno nieprecyzyjna metoda.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: nie pali
Post: 16 paź 2013, 23:31 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
no tak sprawdzałem ,ale nie mówiłem bo będą, że palcem to wiesz gdzie mogę i takie tam, ale palec wypych .
i jak dziś sprawdzałem to świeca jest mokra, i tak jak by próbował ale nie mógł .




_________________

Zapraszam --------> baotian-by-stunter-t375756.html

NOWY W GARAŻU peugeot-vivacity-by-stunter-t393689.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: nie pali
Post: 16 paź 2013, 23:32 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie miałeś innego sposobu, to trzeba się po prostu ratować, a inni niech piszą co chcą. Nie masz skąd manometru załatwić? Bo tutaj wlasnie głównym powodem może być cylek, złożyłeś wszystko dobrze? Strzałka na tłoku skierowana do okna wydechowego?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: nie pali
Post: 16 paź 2013, 23:38 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
tak wszystko jest dobrze ,tylko uszczelka pod głowice jest od 50ccm a reszta to 70ccm, i to może być dysza? bo w 50ccm miałem 77 i chodził dobrze, a teraz przysłał mi dysze 105, i mówił że na tej jeździł.




_________________

Zapraszam --------> baotian-by-stunter-t375756.html

NOWY W GARAŻU peugeot-vivacity-by-stunter-t393689.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: nie pali
Post: 16 paź 2013, 23:40 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A zakładałeś tą dysze? Moze to być powodem bo na 77 może np za malo paliwa dostawać.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: nie pali
Post: 17 paź 2013, 17:15 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
nie nie zakładałem, ale na 77 dwie świece mi zalało .

-- 17 paź 2013, o 16:44 --

no i założyłem tą 105, ale też nie pali, co to może być?

-- 17 paź 2013, o 18:14 --

rozmawiałem z tym gościem to mówi że te pierścienie są przegrzane zresztą były od innej 70




_________________

Zapraszam --------> baotian-by-stunter-t375756.html

NOWY W GARAŻU peugeot-vivacity-by-stunter-t393689.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: nie pali
Post: 17 paź 2013, 23:43 
*

Rejestracja: 04 paź 2013, 22:03
Posty: 10
Pojazd:
mucha1997r pisze:
tak wszystko jest dobrze ,tylko uszczelka pod głowice jest od 50ccm a reszta to 70ccm, i to może być dysza? bo w 50ccm miałem 77 i chodził dobrze, a teraz przysłał mi dysze 105, i mówił że na tej jeździł.




a nowe uszczelki dawałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: nie pali
Post: 18 paź 2013, 0:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Czyli jak przegrzane i od innego tłoka to brak kompresji.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: nie pali
Post: 19 paź 2013, 21:37 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
a jakie polecacie?, bo dziś byłem w kilku sklepach i żaden niema pierścieni, nawet z tłokiem, a całego kompletu nie będę brał.
skyline39@interia.pl tak dawałem nowe, tyle że pod głowice jest od 50.

co powiecie na takie, które lepsze http://allegro.pl/pierscienie-tloka-47m ... 72887.html
http://allegro.pl/pierscienie-tloka-70- ... 77304.html
http://allegro.pl/suzuki-katana-aprilia ... 16648.html

-- 19 paź 2013, o 21:37 --

F5




_________________

Zapraszam --------> baotian-by-stunter-t375756.html

NOWY W GARAŻU peugeot-vivacity-by-stunter-t393689.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy