Dzisiaj jest 03 gru 2024, 21:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 paź 2013, 15:48 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
czesc. no wiec zaczne od razu glownym problemem było to że nie chcial mi palic na zimnym, wyminieliem tlok nie pomoglo , zawor membranowy nie pomoglo , uszczelniacze walu nie pomoglo wymienilemw czoraj cylek i dzisiaj rano tez nie chcial odpalic , ale potem odpalilem go i jest tak teraz ze trzeba dawac gaz do konca zeby zapalil i on odpali i gasnie ale nie ze odpali i na full obroty , odpala na calym gazie a obroty są tak jak wolne. kopci bardzo. i czasem jak krece to kicha w tlumnik a i zobaczylem ze pod cylindrem jest mokro O.o i tam czasem tez kichnął. nie wiem co moze byc przyczyna ?nie piszczie wyreguluj wyczysc gaznik bo to jest robione codziennie i nic nie daje


Ostatnio zmieniony 19 paź 2013, 20:21 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz
Mało domyślna nazwa wątku


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 paź 2013, 20:38 
*

Rejestracja: 08 paź 2013, 17:25
Posty: 72
Pojazd: piaggio
Przytkaj wlot filtra powietrza, jak będzie lepiej chodził. to daj większą dyszę. jak gorzej to mniejszą. Taka regulacja śrubką, to niestety za mało ;)

-- 18 paź 2013, 21:38 --

Przytkaj wlot filtra powietrza, jak będzie lepiej chodził. to daj większą dyszę. jak gorzej to mniejszą. Taka regulacja śrubką, to niestety za mało ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2013, 22:28 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
albo iglicą ustawic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2013, 8:18 
*

Rejestracja: 08 paź 2013, 17:25
Posty: 72
Pojazd: piaggio
To nie to samo, z doświadczenia wiem, że nawet jak ustawiłem iglicą wyższe położenie to i tak nie chodził dobrze, ale jak dostał większą dysze, to jeździ ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2013, 18:38 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
taa kobieta lekkich obyczajów sciaglem cylek a tam zabezpieczenie wypadlo i rysa.. nie robie juz go..

-- 19 paź 2013, 19:38 --

dobra zrobiłem tak zalozylem cylek serie z tłokiem seryjnym pierscienie rms i odpalil i chodzi jak cieply normalnie , a jak ostygnie to ciężko pali , tyle że pale bez ssania . A i powie mi ktoś czemu ciągle mi się dysze w gaźniku zapychają ? gaźnik WEBER




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2013, 23:26 
*

Rejestracja: 08 paź 2013, 17:25
Posty: 72
Pojazd: piaggio
Bo nie masz filtra paliwa, lub masz jakiś zapchany. Wymień i ma być okej ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy