Dzisiaj jest 25 lut 2025, 13:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2013, 15:11 
*

Rejestracja: 11 sie 2013, 19:05
Posty: 158
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: CPI Oliver Sport
Witam posiadam skuter CPI Oliver Sport. Jest to 100% seria jedynie odblokowany. Prędkość max jest w granicach 70km/h a start jest dosyć dobry. Chciał bym przez zime zająć się silnikiem i troszkę go stuningować. Zależy mi na dobrym przyspieszeniu i na v-maxie osiągającym około 90 myśle że tyle mi wystarczy.
Jest to mój pierwszy skuter w 2t tak więc nie bardzo wiem co z czym i gdzie i jak :D
Wiem że podstawa jest to wydech ale nie wiem jaki będzie lepszy. Niskoobrotowy czy wysokoobrotowy?
Skuter ma służyć do przemieszczania się z punktu A do punktu B ale także chciał bym czasem pojeździć sobie na kole. Na filmikach w sieci oglądałem różne filmiki i przy starcie manetka na ful i skuter aż podnosi przednie koło, na jakiej klasy tuningu tak jest?
Co do ceny to budżet będe mieć dosyć spory przez zimę także te 3-4tys chyba się uzbiera. Nie chcę robić żadnego swapu na silnik Yamahy tylko po prostu pozostać tak jak jest.

Proszę o podanie zestawu najlepszego który spełni moje oczekiwania.
Cylinder tłok i głowica
Wydech
Wariator
Sprzęgło
Dzwon sprzęgła
Pasek
Wał

I jak coś jeszcze potrzeba do takiej przeróbki to proszę napisać:D

Części będą zamawiane nowe, używane żadne w gre nie wchodzą ponieważ mam zamiar pojeździć sporo na tym skuterze. (w miesiąc robie po 4-5tys km)

Czekam na wypowiedzi osób które mają jakąś wiedze a nie takich którzy tylko czytali na internecie.

Pozdrawiam Paweł ;D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 paź 2013, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Cylinder: Top Performance Trophy 70 / Dr Evolution 70
Wydech: Yasuni R / Tecnigas Triops
Wariator: Stage6 Sport Pro / Top Racing Next Generation
Sprzęgło: Tec Evo Racing / Polini 3G
Dzwon: Tec CNC R
Pasek: Malossi X-Special
Wał: Jego wymiana nie jest konieczna, lecz dla pewności możesz zmienić na Top Racing

Do tego można byłoby wymienić przełożenia na dłuższe. Trzeba także wyregulować napęd.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2013, 20:50 
*

Rejestracja: 11 sie 2013, 19:05
Posty: 158
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: CPI Oliver Sport
Przebieg skutera chodź jest z 2006roku wynosi 3900km lecz myślę nad wymianą wału dla pewności:D jak już wymieniać to wszystko i mieć pewność że pojeździ:D Czy na takim setupie będe mógł pośmigać na kole łatwiej niż na seri i utrzymać go w miare długo? Teraz na razie katuje i podniose go ale nie ujade długo bo opada po 2-3 metrach. A czasem jak go wyrwie to spadam z siedzenia ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2013, 20:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
nie wystarczy mieć mocny skuter do jazdy na kole , tylko potrenować :D na takim secie jak podał kolega wyżej spokojnie wyrwiesz tylko jeszcze gaznik 19 .




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2013, 21:32 
*

Rejestracja: 11 sie 2013, 19:05
Posty: 158
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: CPI Oliver Sport
Wyrywać teraz już wyrywam na koło ale zawsze można sobie jakoś pomóc jak się da;p Dałem koledze przejechać się na tym skuterze za pierwszym razem jak wsiadł przejechał z 500m za pierwszym poderwaniem więc wiem że trening czyni mistrza:D
Ale ogólnie chciał bym włożyć troche pieniędzy w skuter i raz na jakiś czas przejechać się około 90:D Bo teraz to koledzy na 4t mnie biorą jak chcą:D

A co powiecie na wydech Stage 6 Pro Replica do tego jakiś cylinder stage 6 sport pro 70 mk2, wariator stage 6 sport pro, sprzęgło stage 6 sport dzwon też s6 wentylowany i pasek jakiś kevlarowy.

Czy może lepszy jest setup jak jakub681 napisał?

Wszystkie części będą zamawiane z mielocha tak więc możecie dodawać konkretne zestawy linków a ja sobie zobacze jaki wyjdzie koszt tego wszystkiego:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 6:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Rafalak pisze:
nie wystarczy mieć mocny skuter do jazdy na kole , tylko potrenować :D na takim secie jak podał kolega wyżej spokojnie wyrwiesz tylko jeszcze gaznik 19 .

Wiedziałem, że o czymś zapomniałem wspomnieć :D

Router50 pisze:
A co powiecie na wydech Stage 6 Pro Replica do tego jakiś cylinder stage 6 sport pro 70 mk2, wariator stage 6 sport pro, sprzęgło stage 6 sport dzwon też s6 wentylowany i pasek jakiś kevlarowy.

Po pierwsze cylinder s6 sport pro mk2 ma tłok z materiałów słabej jakości, to nie co mk1, a poza tym jest aluminiowy co oznacza, że lepiej odprowadza ciepło ale też nie da się zrobić mu szlifa, wiec szczerze mówiąc jest to cylinder jednorazowy. Dlatego lepszym wyborem będzie jeden z cylindrów, który podałem wcześniej.

Po drugie s6 pro replica to dziwny wydech, ma on dużą moc w małym zakresie obrotów w przypadku wielu cylindrów, lepszym rozwiązaniem będzie zakup któregoś z wydechow podanych przeze mnie w poprzednim poście.

Dzwon i sprzęgło s6 mają słaby stosunek jakość / cena, dlatego lepsze są produkty podane przeze mnie wcześniej.

Pasek kevlarowy niszczy napęd, lepszy będzie zwykły wzmacniany.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 8:35 
*

Rejestracja: 11 sie 2013, 19:05
Posty: 158
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: CPI Oliver Sport
posprawdzałem ceny wszystkich części i dostępność pod mojego CPI

Yasuni R
Dellorto 19mm ssanie ręczne
Wał korbowy Top Racing Evolution NG
Dzwon sprzęgła Tec CNC R
Sprzęgło Polini 3G
Wariator Stage 6 Sport pro
Cylinder Kit DR Evolution 70cc
Pasek mallosi X special

Ceny wychodzą 2153,5zł tak więc około 2 tys zł zostaje.

Poczekam na jakieś propozycje od innych użytkowników jeśli nie to będe zamawiać to wszystko:D Może jakieś gratisy dostanę od mielocha ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 10:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
set jaki podałes jest dobry śmiało możesz zamawiać . choć wydeszek możesz nawet załadować mocniejszy coś typu yasuni c16/tecnigas triops/giannelli shot. :P choć yasuni r też będzie idealne . Możesz się również zaopatrzyć w filtr stożkowy ( polini air box , revo s-type, malossi e5 )




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 10:51 
*

Rejestracja: 11 sie 2013, 19:05
Posty: 158
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: CPI Oliver Sport
Tego tecnigas tropis nie mogę znaleźć pod keeway/cpi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 10:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
to pod minarelli horizontal :P




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2013, 12:45 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
ktoś tu zapomniał o łożyskach wału, nie wystarczy sam wał, ważniejsze są łożyska. Wyregulować to i masz super skuterka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2013, 17:58 
*

Rejestracja: 11 sie 2013, 19:05
Posty: 158
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: CPI Oliver Sport
No łożyska to wiem to igiełkowe tam jak tłok a łożyska na wał to chyba są w komplecie?
Przy tym setupie jakia może być prędkość max? I czy lepszym sposobem było by przerobić go na chłodzenie cieczą? Mam okazje kupić całą pompe + chłodnica + wężyki+ zbiornik wyrównawczy itp cały zestaw za 100zł ze skutera benelli bo kolega na części sprzedaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2013, 18:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
pytanie na jakis sworzeń tłoka jest ten cylek ? czy nie musiał byś kombinować inny silnik czy coś.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2013, 11:18 
*

Rejestracja: 11 sie 2013, 19:05
Posty: 158
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: CPI Oliver Sport
Bez cylindra i tłoka i głowicy. U mnie jest na 12mm. A jak bym kupował to zamiast tego dr evo 70cc kupił bym coś 70cc pod LC

Tylko czy się opłaca? Kupił bym za tą kwotę co mam 4tys zł jakiegoś aeroxa ale tyle tego jeździ że szok:D a ten cpi byłby taki niby chinol ale z dużą mocą :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy