Dzisiaj jest 06 lut 2025, 21:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 paź 2013, 18:57 
*

Rejestracja: 08 kwie 2013, 17:58
Posty: 15
Pojazd:
Witam.

Mam Seryjny silnik AM6 nic nie przerabiane. Przebieg 11k. Silnik oryginalny nie dotykany. Jest taki problem że gdy przejade się nawet tą godzinę może troche wiecje nie chce odpalić "od pierwszego". Trzeba wciskać starter pare razy ewentualnie włączać ssanie. Problem generalnie cześciej występuje gdy jest już temperatura ok 10-15c. Chociaż i raz się zdażyło przy temp 25c' że jechałem w trasę 70km moto stało na parkingu ze 3h i gdy chciałem pojechać do domu nie chciało odpalić, odpaliło za którymś tam razem.
Generalnie przyspiesza ładnie v-max wynosi 100km/h. Np. gdy przychodzę do niej po 3 dniach nie odpalania silnik reaguje natychmiastwo lekkie przytrzymanie startera i pali. Gdy nie chce odpalić po trasie nie moge jej też dawać dużo gazu bo poprostu ją zalewa mogę dodać ale bardzo mało minimalnie na wyczucie i wtedy zdarza się że odpala za 1.
Słyszałem własnie że takie "nie odpalanie" po jeździe czyli jeszcze na w miare ciepłym silniku ozancza spadek kompresji lub jej koniec.

Proszę o odp.
Z góry dzieki.
Darek !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 paź 2013, 20:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
najprościej to wkręcany manometr i zmierz

przyczyn moze być kilka - od złej świecy po regulację gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 10:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Seria 100km/h? Nie oszukuj się... Jaki masz model świecy?




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 17:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
moze byc to wina kompresji. ale ja bym wkręcił inna swiece jesli i zajrzał do gaźnika.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Też obstawiam na kompresję, ale świeca może mieć złą ciepłotę i też będzie problem z rozruchem na zimnym. Modelu długo się nie sprawdza, a chociaż jeden powód by można było wykluczyć...




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2013, 18:06
Posty: 91
Lokalizacja: wrocki
Pojazd:
sprawdz świece :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy