Dzisiaj jest 24 lis 2024, 7:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 paź 2013, 10:03 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 17:09
Posty: 91
Pojazd:
Siema przymierzam się do SWAP'u silnika na 2T lecz mam problem, mianowicie to hamulec tylny.Silnik który chce włożyć do mojego motorka ma zębatke po prawej stronie, a mój motorek ma po lewej I tu jest problem bo samo odwrócenie koła problemu nie stanowi tylko ten hamulec tylny ;/ Mam bęben z tyłu, a nie ma jak założyć tarczy bo nie ma gdzie upchnąć zacisku bo amorek przeszkadza.Mam koło 18 cali z tyłu.Jak rozwiązać problem z tym hamulcem? Może wie ktoś od jakiego motorka pasowało by koło razem z wahaczem np pod tarcze ? Myślałem od NSR, ale musiałbym dorabiać mocowanie pod amorek centralny, ale jakby trzeba było to bym dorobił I mocowanie bo spawarke mam tak więc nie problem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 paź 2013, 11:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Przecież zacisk możesz dać pod innym kątem i wspawać blokadę...




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy