Dzisiaj jest 21 lut 2025, 2:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2013, 17:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Siema
Kupiłem niedawno buxy, wszystko było ok, jeździł itp. Wyczysciłem gaźnik(straszny syf) i coś jest nie tak. Cięzko odpala(w sumie już od początku) jak już odpali to jest okej, trzyma obroty wkręca się itp. Ale po jakimś czasie jazdy gdy jade i dodaje gazu to robi buuu, a jak się zatrzymam odczekam chwile to jedzie normalnie i tak co jakiś czas. Zdarza się to po np 30min jazdy ale tak ze po 5min. Stawiam ze ssanie jest zrąbane i się zacina jak myślicie ?




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 paź 2013, 17:21 
*

Rejestracja: 15 paź 2013, 19:03
Posty: 62
Pojazd: Peugeot ludix
Ja mam to samo w moim peugeocie POMOCY.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 20:22 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Kręciłeś śrubką od regulacji mieszanki choć? Wkładka filtra powierza wymieniona/wyczyszczona?
Sprawdź kolor świecy.
Ssanie bardzo łatwo sprawdzić: wyjmujesz je, podpinasz bezpośrednio pod akumulator, obudowa powinna się nagrzewać, a igliczka pomału wysuwać.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 20:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Kolor świecy idealny, wszystko czyste. Jutro sprawdze ssanie, jesli jest wadliwe to możliwe ze włącza się duzo później i wtedy go muli? a jak odłączę prąd to się cofa?




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 22:12 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Schowana (nie cofnięta) iglica ssania to ssanie włączone (zwiększona dawka paliwa). Wraz z nagrzewaniem obudowy wysuwa się owa igliczka i ssanie powoli się wyłącza. Kiedy odłączysz ssanie od akumulatora to igliczka powinna wrócić (dzieje się to dość wolno-stopniowo ostyga). Ja gdy sprawdzałem ssanie to wyjmowałem bolce z wtyczki i robiąc przedłóżki kablami podłączałem do akumulatora. Najlepiej to pokazuje ten film: http://www.youtube.com/watch?v=wTIl8P0wccU

Efektem uszkodzonego ssanie jest głównie zamulanie i spalanie dwa razy większe niż normalnie.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2013, 11:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2011, 14:18
Posty: 231
Lokalizacja: Zbąszyń
Pojazd: Aprilia RX 160
Wydaje mi się ze tłok ci puchnie i brak kompresji masz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 10:10 
*

Rejestracja: 23 paź 2013, 9:55
Posty: 1
Pojazd: Peugot vivacity 2006
witam chcę sprawdzić świecę ale nie znam się kąpletnie na śilnikach i nie wiem gdzie jest :( co mam odkręcić żeby się do niej dostać dzieki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 22:09 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Świeca jest przed tylnym kołem za błotniczkiem. Znajduje się w cylindrze obudowanym czarnym plastikiem, wystaje poprostu taka czarna faja wetknięta w owy plastik (a z tej faji idzie czarny kabel w górę (to jest ogólnie cała cewka zapłonowa). Świecę odkręcasz kluczem do świec, rozmiar 21.

Bardziej obrazowo nie umiem tego opisać ;)
Żeby bezproblemowo ją odkręcić dla wygody zdejmujesz prawy tylny boczek (ten bez zamka siedziska).
Uważaj coby po wyjęciu świecy nic nie wpadło do cylindra ;-)




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2013, 7:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2012, 0:03
Posty: 415
Lokalizacja: Stronno
Pojazd: Yamaha Booster Rocket
Generalnie ziomek w boosterze miał to samo dysza się ,,zapychała'' a po tygodniu już nie odpalał , bo był przytarty cylek... Zobacz kompresję jeszcze raz przeczyść gaźnnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy