Dzisiaj jest 24 lis 2024, 4:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2013, 15:54 
*

Rejestracja: 18 sie 2013, 15:27
Posty: 15
Pojazd: brak
Siemka
Nie moglem stuntowac skuterem wiec pomyslalem ze naucze sie rowerem.
Chcialem zaczerpnac od was paru porad. Probuje juz 8 dzien i na razie uda mi sie przekrecic pedalami 3/4 razy i opadam <lub do gory wypadam>. Jezdze na przelozeniach 1-4 (rower ma 7 zebatek z tylu) mam do wyboru tylko 1-4 2-4 i 3-4 poniewaz przerzutka mi sie zepsula. Czy powinienem na takich sie dalej uczyc czy moze kupic nowa przerzutke i kontynuowac? Jest jeszcze sprawa siodelka i rower sciaga mi na boki. Na jakiej wysokosci powinienem miec ustawione siodelko? I jak zapobiec temu zeby rower sie przechylal na boki? Przez to caly czas opadam na skrecona przednia opone i nie dlugo pogne ja :/ A jeszcze, czy 8-osemkowane kolo bardzo przeszkadza w stuncie <tylnie> ?
To wszystko o co chcialem zapytac. Poradzcie cos jeszcze a bede wdzieczny :)

Moj rower to ten (link dol) oczywiscie srednio poniszczony, mam go 6 lat :p


http://image.ceneo.pl/data/products/772 ... 1-0-26.jpg


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 paź 2013, 19:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Po pierwsze dobry hebel tylni to podstawa zebys mogl kontrolowac i czasem plecow nie zaliczyc, jesli na boki ciebie ciąga to nic innego jak cialem lewo prawo, kolana nogi itp.

To nie jest tak ze wszyscy ci powiedza a ty wsiadziesz i juz robisz cuda nie widy, musisz sam ogarnac o co w tym chodzi. pamietaj na lewo cie znosi dajesz cialo na prawo i odwrotnie, pedaluj spokojnie jak wyrwiesz zadnych emocji zadnych agresywnych ruchow. A zalapiesz temat.

-- 23 paź 2013, o 19:55 --

moj kumpel na składaku nie jednego przejedzie na kole dłuzej którzy trenują rok xd a on jezdzi bo jezdzi xd sprawa wyczucia a wiadomo w skladaku hebel w pedale "torpeda" to dopiero hardcore a ogarnia ziomek ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2013, 7:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2012, 0:03
Posty: 415
Lokalizacja: Stronno
Pojazd: Yamaha Booster Rocket
Według mnie to zrób sobie dobrze tylni hamulec ( układasz na niego dwa palce ) i ciskasz z przełożeniami to jak Tobie wygodnie ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2013, 13:30 
*

Rejestracja: 18 sie 2013, 15:27
Posty: 15
Pojazd: brak
Wiem, ze jak ktos mi powie to juz bede umial. Ja tylko uwielbiam czytac wskazowki bo wtedy probuje je wykorzystac w praktyce z wieksza motywacja :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2013, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2013, 6:44
Posty: 24
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: keeway hurricane
próbuj pod górkę jest najlepiej lecisz na plecy to delikatnie przyhamuj,spróbuj 2-4,2-2




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2013, 0:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 22:48
Posty: 62
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Rox
Przełożenie zazwyczaj nie robi różnicy, najważniejszy jest balans lewo/prawo i kontrolowanie pionu tylnym hamulcem.
Ja np. mogę Ci przejechać na każdej przerzutce, czy to będzie 1-1 czy 3-7 :)
Poćwicz trochę, a na pewno Ci wyjdzie i później będziesz tylko szlifować umiejętności.
Ja na kole rowerem latam już ok 3 lat ( w tym 2 bez hebla tylnego ), jakoś w tym roku ogarnąłem dobry rowerek z hamulcem i jest zupełnie inna bajka, dobry hebel to podstawa, np. robię tak że rozpędzam się na kole jak tylko mogę, przestaję pedałować i tylko operuję hamulcem, zajebista sprawa :D




_________________

Aerox Projekt Racing !
aerox-06-by-cichy-projekt-racing-due-plus-jest-stage6-pro-t372078.html

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 17:56 
*

Rejestracja: 18 sie 2013, 15:27
Posty: 15
Pojazd: brak
Tez bym chcial nowy rower, ten co mam to sie sypie, dzis mi pedal odpadl :d Jak myslicie zosemkowane kola uniemozliwiaja poprawny stunt w jakims stopniu? Bo u mnie tylnia zosemkowana, lekko ociera o szczeki hamulcy. :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2011, 0:14
Posty: 135
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
jezdze w stuncie , nie chwalac sie ogarnalem ten temat juz dosc dobrze i powiem Ci ze dobrze jakbys ogarnal sobie rame 14" lub 15 " , ogromna roznica, cos jak kross sign ds , author agang czy dartmoor streetfighter, do tego oczywiscie w miare hebel , zebys sie nie bal ze spadniesz na plecy

co do techniki to preferuje cos takiego : wbijasz na kolo i kiera blisko do klatki, "przytulasz sie do kiery" ;) i wtedy sobie spokojnie jedziesz . hebel najlepiej 2 palcami i na spokojnie, co do przerzutek to na kazdych da sie stuncic

pozdrawiam ;)


PS: sprobuj na szerszej kierze ok 700-750 ;) (sam smigam na 780mm )




_________________

Stun Aerox by Adamus995 [*] ----> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=233299




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 13:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2013, 11:48
Posty: 65
Pojazd: Keeway
zależny jak komu wygodnie dla mnie np jest lepiej latać na prostych lub lekko ugiętych rękach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2011, 0:14
Posty: 135
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
w sumie racja , zalezy jak komu wygodnie, no ale pozniej zwiekszajac skill warto sprobowac tego co napisalem, lepiej sie robi np : no hender circle

a no a jak napisal Bartek1221 |X| dobre jest do manuali ;)

wazne zeby kolega znalazl najlepszy dla niego styl i pozniej go katowal ;)




_________________

Stun Aerox by Adamus995 [*] ----> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=233299




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Podstawa to sprawny rower. Nie ma tak, że przerzutki Ci nie działają czy coś bo nieraz w trakcie jazdy trzeba sobie zredukować na niższy albo i zwiększyć jak jedziesz dłuższy dystans np przyhamować na skrzyżowaniu itd. Scentrowane koło z tyłu to też problem bo przez to, że felga "lata na boki" to nie ustawisz tylnego hamulca dobrze bo będą klocki obcierały, a to też może Ci przeszkadzać... :)


Ogólnie to hamulce trzeba zrobić na tej zasadzie że mają dobrze łapać oba, do pancerzy możesz nalać trochę oleju byle jakiego żeby linka lżej chodziła, całą klamkę na kierownicy ustaw pod takim kątem żebyś miał wygodnie (wedle życzeń) , do tego jak się przyjrzysz znajdziesz tam przy klamce taką śrubkę ze sprężynką dzięki której możesz tak jakby przybliżyć klamkę do kierownicy lub ją oddalić. Jak będziesz miał bliżej to będzie lepiej hamować. Co do siodełka to najlepiej jak masz pochylone do przodu bo wtedy na kole odciąża Ci ręce :) . Jak Cie znosi na boki to musisz wystawiać kolana, skręcać kierownicą i przechylać się. Nie umiem tego opisać bo u mnie takie ruchy wykonują się same tak jakby bezwarunkowo xd




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 15:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2013, 11:48
Posty: 65
Pojazd: Keeway
Ja tam Ci na składaku itp przejadę i nie potrzebny mi jest rower z przerzutkami :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy