Dzisiaj jest 01 mar 2025, 9:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2009, 21:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Witam mam taki problem ze jak jade na 1 biegu chwile na srednich obrotach i mu dam w gaz to sie przydlawi olejem z dozownika,albo jak pochodzi na wolnych obrotach to gaznie po 10 minutach.Model motoru to Peugeot XPs... To jest wina tych uszczelniaczy na wale czy cos innego... Proze o pomoc;);)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Nalepiej to dojdź do tych simmeringów i przyłóż rękę czy nie dmucha...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 21:26 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
banakil pisze:
przyłóż rękę czy nie dmucha..
Tak nie wyczujesz :/ Namoczyć czymś i patrzeć czy się bąbelki nie robią




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 21:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No tak a zeby dojsc do tych simeringow to musze silnik rozbierac Ehhh
Ale to moze bys od tych uszczelniaczy czy poprostu za duzo oleju sobie bierze do gaznika ???


Ostatnio zmieniony 19 paź 2009, 21:46 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 22:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Jakby to były uszczelniacze wału (oba) to prawy byś wyczuł w ten sposób, że z odpowietrzenia komory skrzynki biegów (takim mały wężyk po lewj stronie przy górnym mocowaniu silnika) wydostawałby się olej. Co do lewego, to się nie spotkałem, ale na logikę powinno wyczuwalenie spod koła magnesowego waniać wachą.


Skąd pomysł, że silnik się przydławia?

To jest prosty dwusuw. Wysokoobrotowy (jakieś 10 czy 12 tyś rpm, jak dobrze pamiętam) i ma moc dopiero w górnym zakresie obrotów. Więc ze średnich będzie ZAWSZE przysieszał z pewnym lagiem. Żeby szedł jak burza, zawsze musisz mieć wskazówke obrotomierza wysoko. Podobnie z gaśnięciem - może kwestia regulacji, może po prostu twój egzemplarz tam ma... Tam nie ma silnika krokowego ani nic podobnego, więc nie oczekuj ultra stabilnych wolnych obrotów.

Z kolei gdyby miał za dużo oleju w mieszance, to strasznie by kopcił, ale nie był by aż tak bardzo słaby. Może troszkę, ledwo odczuwlnie, ale oznaka numer jeden to dymienie.

A żeby dobrze przyspieszał z dołu to by musiał bys hemi mopar v8 albo m60b40/m62b44 bmw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: albo jakiś zwykły ropniaczek :wink:



***
No wiedziałem, że czegoś zapomnę: NIE ZOSTAWIAJ GO na 10 minut na postoju, nawet pomimo tego, że ma chłodzenie cieczą. To niezdrowo po prostu dla silnika dwusuwowego. W motocyklu CZ typ 516 Cross od takiego pozostawienia nawet do rozgrzewania potrafi pękąć tłok (!!!) Nie mówię jednocześnie, żeby nie rozgrzewać silnika, bo należy to zrobić, ale trzeba mieć wyczucie czasu :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 19 paź 2009, 23:05 przez MVP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 14:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Aha Dzieki mistrzu przemowiles mi do rozumu ;). A wiesz moze jak sie zmniejsza dostep oleju do gaznika ???? Silnik am6 ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2009, 1:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Przy gaźniku który ja mam, nie ma takiej możliwości (phbg 21). Być może w innych typach jest taka możliwość (raczej wątpię, ale nie wykluczam) ale ja o tym nie wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy