Rafalak pisze:
Postaw go na stopkach i daj gaz na max jak będzie przerywał to moduł zablokowany. Druga sprawa może jakąś twardszą centralkę daj (np stage6 medium). Popatrz również na fajkę itp, u mnie lekko się sunęła ze świecy i skuter też przerywał i nie osiągał v-max.
Ja pierdole, co Ty chłopie gadasz, Ty siebie rozumiesz? Zablokowany moduł, jak mu 90 jechał? hahahaha takiej głupoty to bym się nie spodziewał, po za tym jak mu nie strzela z wydechu i świeca jest dobra ( lekko brązowa i sucha ) to jest wina napędu, zużycie rolek, wariatora, być może pasek się ślizga, bo sprężyna straciła właściwości, krzywe talerze, sprzęgło? Zablokowany moduł przy 90km/h hahaha proszę Cię..
-- 30 paź 2013, o 14:54 --
Boże 2 zabawny post, spalił CI się moduł i dlatego hahahah człowieku bawisz mnie, siedzę i płaczę ze śmiechu, spalony moduł- 0 zapłonu skuter nie zapali, nie ma szans, chyba nie wiesz jaką funkcję pełni moduł, weź lepiej książkę do ręki i poczytaj trochę <lol2>.
-- 30 paź 2013, o 14:57 --
Rafalak pisze:
ja Sochocin - 60 km do Warszawy mam. Lewe powietrze to np nieszczelność mięzy gaznikiem a filtrem i może tam lewe powietrze sie dostawać , to samo tyczy sie zaworu membranowego. Może pasek się zużył i dlatego v-max spadł.
Wiesz w ogóle gdzie się znajduje zawór membranowy i jak on działa ? Nieszczelność między filtrem a gaźnikiem? To chyba by musiał tą rurkę ściągnąć całkiem.. Nieszczelność między króćcem a gaźnikiem to prędzej, ale wtedy by go dławiło, a mechanik, który to z nim robił to wykluczył obniżając iglicę, więc to kwestia napędu, a nie gaźnika.. Blaszki zaworu membranowego muszą się ze sobą stykać, nie mogą mieć prześwitów żadnych, wtedy może być problem z zalewaniem, dławieniem i innymi cudami, oj chłopie, weź się lepiej za silnik, a nie pierdol za przeproszeniem bzdur..
-- 30 paź 2013, o 15:03 --
Rafalak pisze:
moduł ma podobno 6 pinów 2 kostki. Moduł ma za zadanie tak jakby sterowanie obrotami.U mnie w keeway znajduje sie podłodze nwm gdzie jest u Cb . Na przerywanie może sie składać wiele czynników np: zle wyregulowany gaznik , lewe powietrze, przebicie w cewce zapłonowej.
Moduł nie jest odpowiedzialny za sterowanie obrotami, za to odpowiada mapa zapłonowa, inna krzywa mapy zapłonowej zwiększa moment obrotowy silnika i poprawie jego dynamikę, lecz nie zawsze łatwo trafić na taki moduł, najlepsze są moduły z regulacją wychylenia kąta zapłonu, czyli momentu, w którym zapalana jest mieszanka paliwowo-powietrzna, poprawne ustawienie wychylenia kąta zapłonu poprawia spalanie i dynamikę silnika. Gdyby miał przebicie w cewce zapłonowej, to odpalanie silnika było by uciążliwe, po prostu łapał by dopiero za którymś razem naciśnięcia rozrusznika elektrycznego, ale tego autor tematu nie opisywał jako problem.
-- 30 paź 2013, o 15:06 --
bybenio pisze:
no własnie, teraz sprawdzałem to nic nie zacina... ale v0 max 55 km/h coś się musiało zwalić
-- 26 paź 2013, 15:32 --
sprężyna centralna malosi żółta dawała radę skuter zrobił się zrywniejszy, a może sprężynki sprzęgł się rozciągnęły ?. albo rolki za lekkie ?? wcześniej 4 gr teraz 2,7 i muł jest do 5- 10 km/h ?
-- 26 paź 2013, 15:41 --
albo iglica za bardzo ustawiona za mało powietrza idzie, ale wcześniej było 3/5 to przerywało na max później 4/5 przez dwa tygodnie było spokoju i znów minimalnie przerywało po jakimś czasie 3 tyg oleju brakowało czujnik piszczał, i nie dało się wbić na więcej nisz 40 kim/h bo przerywało to dolałem oleju i przerywał minimalnie, dałem do serwisu aby włożył mi przeciw talerz pasek i rolki, to pojechałem odebrać to zacząłem jechać to max 50km/h i z wydechu strzelało, to ustawił mi iglice 5/5 to nie przerywa przyśpieszenie jest ale v- max 55 km/h.
Jakie skuter ma obroty ze startu, tak lekkie rolki mogą powodować odcinanie zapłonu po prostu jedzie i tryyyyytryyy tryytyty itd, jeżeli tak, to załóż cięższe rolki, bo na tych pozbawisz silnik i napęd życia.