Dzisiaj jest 26 sie 2025, 4:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 paź 2013, 14:40 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 20:16
Posty: 93
Pojazd:
Witam, mam problem ponieważ odkręca mi się wariator na sportowym wydechu, na serii normalnie jeździ, co może być tego przyczyną? Jak gwint posmaruje klejem do gwintów medium to nie będę miał problemu żeby później odkręcić śrubę?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 paź 2013, 14:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 27 paź 2013, 15:05 
Czym dokręcasz nakrętkę?

Jeżeli się odkręca to szukaj przyczyny w drganiach. Nie wiem czy to wpływa na to ale czy wydech do mocowania masz przykręcony przez tuleje gumowe?




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 27 paź 2013, 20:44 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 20:16
Posty: 93
Pojazd:
Tak wydech przykręcone przez gumowe tulejki, nakrętka dokręcana kluczem nasadowym, nie treszczotką.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2013, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 22:56
Posty: 163
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Pewnie go nie blokuejsz dokręcajać dokręcasz tyle ile ci sie nie obroci i sie odkreca innego wytlumaczenia nie ma :P




_________________

Malina[*]
Wpadnij: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=210248
Arturos pisze:
jak 250 nie wypali to następna będzie twoja stara pchać mnie cały czas

hahahaha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 20:01 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 20:16
Posty: 93
Pojazd:
Pikus15, Ty myślisz jak piszesz te posty, czy tylko piszesz żeby mieć pod awatarem postów xxx? I nie rozumiem co Twój post miał wnieść do tematu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 20:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Chodziło mu czy blokujesz wariator tzn.wał jak dokrecasz nakretke ? Jak nie i dokrecasz tylko tyle ile dasz rade go utrzymac rekoma to bedzie sie odkrecał chyba że dokrecisz to kluczem pneumatycznym .Ja kiedys w starym silniku taki gwint smarowałem farbą i nie było żadnego promblemu ze si eodkreciło czy potem przy odkrecaniu wiec smiało możesz tak zrobic.Farba to zwykła czarna oleja :mrgreen:




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2013, 7:31 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 20:16
Posty: 93
Pojazd:
Sr-ka, blokuje kluczem oczkowym 32




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2013, 7:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Posmaruj gwint na wale Loctite i dokrec z odpowiednia siłą, jak dalej sie odkreci to kup sobie nowa nakretke samo kontrującą i yolo :)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2013, 18:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2013, 11:48
Posty: 65
Pojazd: Keeway
albo nawiń ,,kłaki'' takie co do rur hydraulicznych itp ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy