Dzisiaj jest 16 lis 2024, 17:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2013, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2013, 14:46
Posty: 7
Pojazd: Aerox
Witam, tak jak w temacie. Kupilem Aeroxa kompletnie zdezelowanego. Nie palił nie wyglądał nie jeździł. Rozebrałem go, zakupiłem nowe uszczelki pod cylinder, aku i kilka innych elementów i dzisiaj udało mi się go odpalić. Cylek siedzi Stage6 Streetrace + wal S6 i gaznik 19mm ale nie wiem jaki. Wydaje mi się ze tez S6.

Problem jest taki ze nie ma w ogóle mocy. Gdzie szukać przyczyny? Dodaje filmik może żeby chociaż mniej więcej pokazać o co mi chodzi.


http://www.youtube.com/watch?v=XMA_YhWXFBY


Tak było wczoraj. Dzisiaj go odpaliłem, zgasł i do tej pory nie moge go odpalic. Wyciągałem świece, co każde kopniecie jest mokra. Co teraz? Zdjąć cylek i osuczyc tam co da rade? W gazniku dysza głowna to 90 a ta druga to 60. Iglica jest na samym dole


Ostatnio zmieniony 20 paź 2013, 20:34 przez dolina, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 paź 2013, 18:25 
*

Rejestracja: 20 paź 2013, 17:04
Posty: 13
Pojazd: turbo wrotki
jak kupujesz sprzęt to najpierw powinno sie zmierzyć kompresje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 18:44 
*

Rejestracja: 05 paź 2013, 10:49
Posty: 44
Pojazd:
Gaznik do regulacji , skoro za kazdym razem mokra to za duzo paliwa dostaje , mniejsz dysze.
Przeczysc filtr itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2013, 14:46
Posty: 7
Pojazd: Aerox
chyżwar pisze:
jak kupujesz sprzęt to najpierw powinno sie zmierzyć kompresje


Juz po fakcie, miejmy nadzieje ze wina nie leży w cylindrze. Jutro pożyczę osprzęt i sprawdzę kompresje. Jaka wartość jest seryjna?

A tak z ciekawości gdzie w AEROXie jest podłączona masa? Może ktoś zapodać jakieś foto?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 21:48 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Masa podpięta jest pod śrubę na której przykręcony jest rozrusznik, czarny przewód.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2013, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2013, 14:46
Posty: 7
Pojazd: Aerox
Długo nie odpisywałem bo nie miałem czasu. Sprawdziłem dzisiaj kompresje. Po pierwszym kopnięciu pokazywało 5 barów po 3 szybkich 7. Ile jest normalnie? Chyba troche mało? Cylek to Stage6 Street Race

Cylek zatarty czy może być to jakaś nieszczelność? Gdzie może gubić jeszcze kompresje?

Może wymiana pierścieni podbije przynajmniej do 9 bar? Czy nie warto inwestować? Dodam ze skuter nie musi nie wiadomo jak zapiżdżać. To ma być dla Mojej zony na dojazd do pracy. Skuter odpala tylko się na obroty nie wkręca. Myślałem ze to wina regulacji ale teraz już sam nie wiem. POMOCY :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 27 paź 2013, 17:21 
Mnie się wydaje, że coś może być z elektryką. Może tylko masa, świeca, fajka, przewód, a może coś więcej. Nie jestem w stanie powiedzieć. Najlepiej, jakbyś poprzekładał sobie na próbę rzeczy od znajomego jeżeli ma ktoś Roxa.

A regulacja gaźnika to też swoją drogą.

Mówisz, że teraz nie odpala. Iskra jest?




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 27 paź 2013, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2013, 14:46
Posty: 7
Pojazd: Aerox
arek95 pisze:
Mnie się wydaje, że coś może być z elektryką. Może tylko masa, świeca, fajka, przewód, a może coś więcej. Nie jestem w stanie powiedzieć. Najlepiej, jakbyś poprzekładał sobie na próbę rzeczy od znajomego jeżeli ma ktoś Roxa.

A regulacja gaźnika to też swoją drogą.

Mówisz, że teraz nie odpala. Iskra jest?




Pogrzebałem trochę w gaźniku, przeczyściłem i odpala. Jest tak jak na filmiku. Nie mam żadnego znajomego własnie na podmianki. A nie chce wszystkiego wymieniac bo to bez sensu. Zastanawia mnie czy na takiej wartosci ( 7 Bar ) skuterek powinien latac czy juz trzeba w nim grzebac. Bo nie wiem czy próbowac regulowac gaznik czy walczyc z kompresją. Dodam ze skuter pali od pierwszego kopniaka nawet po tygodniu stania na dworzu.

Kupować pierścienie nowe i zobaczyć czy będzie jakaś różnica? Czy dac sobie spokój

http://www.youtube.com/watch?v=XMA_YhWXFBY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2013, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2013, 9:43
Posty: 448
Lokalizacja: ELC
Pojazd: GPR Nude & Jog RR
A nie wpadłeś na to że to mogą być zwyczajnie za ciężkie rolki ?? albo przypchany gazior??




_________________

Wpadnij Jog na S6 Racing
yamaha-jog-rr-by-rafi20ps-t362842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 8:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2013, 14:46
Posty: 7
Pojazd: Aerox
rafi20ps pisze:
A nie wpadłeś na to że to mogą być zwyczajnie za ciężkie rolki ?? albo przypchany gazior??



Gaznik ostatnio wygotowałem w occie z wodą wiec kwestia zabrudzenia odpada. Może jedynie regulacji.


Rolki odpadają bo poprzedni właściciel twierdzi ze latał na tych co są i było dobrze. Mówił ze jechał i w pewnym momencie mu zgasł i od tamtej pory skuter stał u niego pod domem. Poza tym po przytrzymaniu manetki skuter przerywa. Albo wina powietrza albo paliwa. Tylko od czego zacząć i gdzie szukać przyczyny? Czy może to wina ze ma 7 bar w cylindrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 16:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2013, 9:43
Posty: 448
Lokalizacja: ELC
Pojazd: GPR Nude & Jog RR
Powalcz może z iglicą




_________________

Wpadnij Jog na S6 Racing
yamaha-jog-rr-by-rafi20ps-t362842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 19:00 
*

Rejestracja: 22 kwie 2012, 17:57
Posty: 72
Lokalizacja: Zduny/Łowicz
Pojazd: Jawa F12 LC by Vietnam
powalcz z zapłonem. obejrzałem filmik, do pewnego momentu wkręca się, dalej nie chce (u mnie momentami fajnie strzelał z wydechu xD ). kup klin wału za ileś tam złotych (ja kupiłem sztukę za 2 zł), wymień, dokręć magneto (nie bądź delikatny, w końcu to nie dziewica :D ) i odpal. jak nie pomoże to mała strata finansowa (2 złote to nie dużo), a jak pomoże to fajnie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2013, 16:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2013, 9:43
Posty: 448
Lokalizacja: ELC
Pojazd: GPR Nude & Jog RR
Kuropatwa - nie zapomnij o tym że gołymi rękoma nie zdejmie magneta trzeba mieć specjalny ściągacz :D




_________________

Wpadnij Jog na S6 Racing
yamaha-jog-rr-by-rafi20ps-t362842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 14:15 
*

Rejestracja: 22 kwie 2012, 17:57
Posty: 72
Lokalizacja: Zduny/Łowicz
Pojazd: Jawa F12 LC by Vietnam
dla chcącego nic trudnego :D ściągacz można łatwo załatwić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 21:44 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Ja Ci proponuje podniesc iglice na srodek. I zobaczyc. Zacznij od tych prostych spraw. A pozniej dalej. Tak jak wspomnialem daj iglice na srodek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy