Dzisiaj jest 03 lut 2025, 21:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 paź 2013, 19:56 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Witam

Jak w temacie
Cieknie mi olej z okolic wariatora,napewno to olej silnikowy bo sprawdzam przed jazdą poziom i dolewam
Jest coraz gorzej bo muszę non stop dolewać

Prosiłbym o wytłumaczenie co to może być i jak to naprawić




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 paź 2013, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2013, 20:48
Posty: 82
Pojazd: Kingway Coliber
Moim zdaniem to uszczelniacz nie trzyma.




_________________

Kingway Coliber 4T:
-WM 90ccm+głowica
-Wał MCN
-Malossi Multivar
-Tec Evo Racing
-Stage6 WingCooler
-Tec 22mm Black Edition
-Korektor WM
-Malossi X-Kevlar
-stożek Vicma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 21:19 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Można jaśniej+jak to naprawić?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 23:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Musisz rozebrać kartery silnika i wybić ten uszczelniacz, pewnie porobiły się mikro otwory, których nie widać, a są, a ciecz i gazy się przedostają, jest z tym trochę roboty, ale uszczelniacze drogie nie są.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2013, 17:58 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Simering :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2013, 18:40 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jakub03 pisze:
Musisz rozebrać kartery silnika i wybić ten uszczelniacz,
Co???, rozebrac to sobie możesz dziewczynę a nie kartery do wymiany simerów.

Killer85 zdejmujesz wariator i wszystkie ustrojstwa za wariatorem ,jeśli będzie pierścień sigera zabezpieczający simer zdejmujesz go i jakimś zakrzywionym np. gwoździem , małym śrubokrętem podważasz ten simer ciągnąc w swoją stronę i wyjmujesz , nowy simer najlepiej przesmarowac olejem ,miejsce styku z wałem i zakładasz wciskając go palcami a później dobijając np przez drewno lub tuleję metalową o tej samej średnicy co simer.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 12:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
PRZEPRASZAM rozpolowic kartery, może i nie trzeba,.ale lepiej jak są rozpolowione, można przy okazji sprawdzić łożyska na wale oO.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 13:10 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dzięki panowie za rozjaśnienie tematu

Póki co zostawię to bo to nieco skomplikowane jak dla mnie
Tak jak Jakub03 pisze trzeba zrobić+sprawdzić czy wał niema luzów bo przejechane mam ponad 14 600km.


BTW.
Wygląda to tak
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Jest tam śruba sześciokątna ale za chiny nie mogłem jej odkręcić




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 15:43 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jakub03 pisze:
PRZEPRASZAM rozpolowic kartery, może i nie trzeba,.ale lepiej jak są rozpolowione, można przy okazji sprawdzić łożyska na wale oO.
Jak tak masz doradzac to lepiej się nie odzywaj, wymyślasz coraz lepsze technologie sprawdzania łożysk i simerów
Killer85
niech ci to zdemontuje jakiś kumpel który ogarnia temat, a do sprawdzenia luzów łożysk nie trzeba rozpaławiac karterów jak i do wymiany simerów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 17:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Kurna człowieku, ja robię po swojemu i co Ci do tego, to jest moja sprawa :)


Ostatnio zmieniony 01 lis 2013, 17:32 przez Jakub03, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 17:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nabijaniem postów się nie baw ,chcesz pomóc to z głową , do pompowania kół też je demontujesz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 17:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Czy ja go w błąd wprowadzam? Nie.. Piszę, tak jak.ja robilem i coś jest.nie tak? Taki jesteś spec, dobrze, ale nie dyskutuj ze mną, ja robię po swojemu i tyle ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 17:34 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jakub03 pisze:
ze mną, ja robię po swojemu i tyle ;)
Więc zachowaj to dla siebie ,bo wnioskuję z twoich wypowiedzi że nie umiesz zrobić nic, za nim się tu pojawiłeś trzeba było przynajmniej przeczytac dział Zrób to sam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 17:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ziomek złośliwości schowaj.sobie do.kieszeni, co.mają kartery do.koła Oo, zaraz powiesz, ze do wymiany przełożeń kołaściągać.nie trzeba.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 17:37 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Aż mi wstyd że jesteś ze Śląska, nie rób obciachu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 17:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
n0ooRt pisze:
Jakub03 pisze:
ze mną, ja robię po swojemu i tyle ;)
Więc zachowaj to dla siebie ,bo wnioskuję z twoich wypowiedzi że nie umiesz zrobić nic, za nim się tu pojawiłeś trzeba było przynajmniej przeczytac dział Zrób to sam



Co Ty sie tak mnie.przyczepiles, robię coś źle? Sam rozbieralem silnik 2t i 4t,.podkładem i jeździ do teraz, w czym masz.problem? Czy jest to błąd, rozpolowienie karterow do wymiany simeringow/łożysk..

-- 1 lis 2013, o 17:40 --

n0ooRt pisze:
Aż mi wstyd że jesteś ze Śląska, nie rób obciachu.


Weź chłopie zejdź ze mnie, wstyd.to.może.i jest.Tobie ja sobie nie mam nic do zarzucenia, pomogłem wielu ludziom i dziękują mi, poczytaj.sobie trochę,.jesteś.taki mądry,.to sie.ciesz, odwal się ode mnie i tyle no stary, opanuj się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 17:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jakub03 pisze:
Czy jest to błąd, rozpolowienie karterow do wymiany simeringow
Nie dałbym ci dotknąc swojego silnika, to powinno byc karalne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 17:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Stary nie bawi mnie to, Tobie się wydaje, że jesteś alfa.i omega, dobrze, mimo.tego wiele rzeczy.potrafię, na jakiej podstawie sądzisz,ze nic.nie umiem? Ja pisalem jak ja robiłem i co w tym.złego,co.się mnie tak.przydupiles? Daj mi spokój ziomek...

-- 1 lis 2013, o 17:56 --

Co zrobiłem źle.wg Ciebie? Czy rozpolawianie silnika do wymiany uszczelniaczy i łożysk jest błędem wg Ciebie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 18:02 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Rozpoławianie karterów w celu wymiany uszczelniaczy na wale jest grzechem śmiertelnym i powinno byc obłożone ekskomuniką :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 18:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jak wymienialem wał w romecie.kolegi, to wymienialem.uszczelniacze wtedy wraz z lozyskami i dlatego mu tam napisałem,mogleś od razu normalnie napisać, a nie sie.madrowac, wg mnie to zaden błąd, chyba.rozważaliśmy już tą wymianę uszczelniaczy mysle że po problemie,.mogłeś.od razu.normalnie napisać ;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy