Dzisiaj jest 29 lis 2024, 5:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lis 2013, 21:10 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Witam.
Dziś korzystając z nadmiaru wolnego czasu zacząłem szukać dziury w całym, i doszukałem się w mojej hondzie dziwnego podłączenia gaźnika.
U mnie to wygląda dokładnie tak: http://imageshack.us/photo/my-images/5/f1sw.jpg/
A na wszystkich innych zdjęciach jakie znalazłem w necie wyglądało to mniej więcej tak: http://imageshack.us/photo/my-images/802/mkhj.jpg/

I tu nasuwa się poje pytanie, czemu u mnie inaczej jest podłączony niż w każdej innej x8r. Może akurat mechanik miał takie kaprys żeby tak podłączyć albo był podpity.? nwm
Czy coś się stanie jak za dużo tak będę jeździł.?
Co to jest to czarne coś nad filtrem powietrza.?
Co daje to czarne coś.?
I chyba to wszystko, jedyne co mogę jeszcze dodać to ma muła na starcie jak jest zimny i dozuje sb za mało oleju i muszę do wachy dolewać. Albo co innego bo się trochę grzeje.

Proszę o w miarę szybką odpowiedź.
Pozdrawiam, Marek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lis 2013, 21:27 
*

Rejestracja: 06 paź 2010, 19:51
Posty: 145
Pojazd:
marossek, to czarne ''coś'' to jest gasbox , powinien od króćca iść taki gruby wężyk i powinieneś go tam podłączyć, i z tego co widzę nie masz podłączonego wężyka od oleju :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 22:31 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Ten wężyk od oleju jest chyba podłączony pod króciec bo jakby nie był podłączony wgl to by był już dawno zatarty cylek.

I mam jeszcze takie pytanie, wiem że to gaźnik seryjny ale on jest 12 czy 17.5 .?
I czy jak podłącze ten gasbox to będzie mniej chlał.?
A i gdzie mam podłączyć ten wężyk co teraz mi idzie do króćca.? To jest ten od oleju i go pod olej czy jak.?
Bo jak mi schleje 4l w trasie to trochę chyba za dużo jak na serie, a v-max to ma coś ok 70-75.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 23:10 
*

Rejestracja: 04 lip 2012, 20:40
Posty: 145
Pojazd:
no w miejsce gdzie powinien być podłączony gasbox jest podłączony wężyk od oleju (tak przynajmniej wygląda). Seryjnie w x8r masz montowany gaźnik 12mm. Jeśli podłączysz gasbox oczywiście spadnie spalanie co prawda na seri dużo tego nie będzie ale skoro już go masz to dlaczego by go nie podłączyć. Więcej nie pomogę bo nie wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 11:35 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Przed chwilą tak sb patrzałem na te podłączenie u mnie i wężyk oleju raczej idzie z środka silnika, a tam gdzie mam króćec jest podłączony drugi wężyk od baku.
I kolejne pytanie, czemu od baku idą 2 wężyki.?

@Edit
Mi wygląda na to że muszę przełączyć wężyk od oleju to tego pustego slota, drugi wężyk od baku tam gdzie teraz mam olej, a do króćca ten gasbox.
Zgodzicie się ze mną czy źle myślę.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 13:40 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 14:24
Posty: 142
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Drugi wężyk od baku to podciśnienie. Podłącz podciśnienie do króćca, olej do gaźnika a gasboxa też do króćca (tak jak na tym drugim zdjęciu).




_________________

Honda x8r 99r.

Malossi Sport 70cc
Tecnigas next-R.
Polini SC (6,2gr).
Polini Air Speed.
Malossi E13.
Dellorto Phbg 21 BS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 18:43 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Ok. Bd miał trochę czasu to wymienię wężyk (bo nie sięga) i podłącze go prawidłowo i powiem co dało. :)

@Edit
Podłączyłem go prawidłowo i powiem że nie spodziewałem się aż takiej zmiany na seryjnym gaźniku.
I nawet do tego olej w wężyku też zaczął płynąć.
Trochę tak pojerzcze i dam znać czy coś się dzieje czy jest ok.
Tylko mam trochę teraz zapluty filtr powietrza olejem ale to chyba od tego że swoją działkę ma jeszcze w zbiorniku z paliwem i dostaje 2x więcej, ale kij, niech się dobrze przesmaruje i tyle.

@Edit.
Nie wiedząc czemu gaźnika nie da się za żadne skarby db wyregulować. Sądząc po świecy to za dużo powietrza dostaje.
Jak myślicie czy to może być za duża dysza.?
A i jak jest słabo nagrzany to gaśnie na wolnych obrotach a jak już ma normalną temp pracy albo wyrzsza to normalnie chodzi na niskich obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy