Dzisiaj jest 11 lut 2025, 22:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lis 2013, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 18:34
Posty: 44
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Witam ! Otóż dziś aż 4 razy moja Yamaszka odmówiła mi posłuszeństwa, a mianowicie nie chciała trzymać obrotów, co skutkowało odcięciem zapłonu i niestabilną reakcją na gaz.
Podejrzewam, że może chwytać lewe powietrze :
1) Czyściłam filtr powietrza, który był zasyfiony na maxa, jednakże cała ta listwa jest przymocowana na dwie śrubki, natomiast w mojej Yamaszce trzyma ona tylko na jednej, ponieważ w drugim mocowaniu nie ma gwintu, przychwyciłam to na niezawodnych trytykach hehe i teraz może zasysać powietrze z zewnątrz
2) Wyczyszczony filtr dostarcza więcej powietrza, co skutkuje teraz złą regulacją (mieszanką) tzn za dużo powietrza, za mało benzyny... być może to też przyczyna "choroby" mojej DT
3) króciec i simmeringi raczej odpadają ...

A sytuacja wyglądała dokładnie tak :
"Dojeżdżam sobie do skrzyżowania, zwalniam, redukuję bieg niżej i w tym momencie chce dodać gazu, a tu pojawia się okrzyk buuuuuuuu, chcąc dodać gazu DT przygasa jeszcze bardziej co skutkuje odcięciem zapłonu. Zjechałam na pobocze odczekałam chwilę i pojawiły się próby odpalenia Yamaszki. Początkowo nie chciała przytrzymać obrotów, po dodaniu ssania w końcu odpaliła. Jej obroty były niestabilne jak również reakcja manetki na gaz (nie mogłam tego wyczuć )

Czy to zjawisko może być przyczyną lewego powietrza, jak napisałam wyżej ?
Sprawdzę jeszcze kolor świecy.

Dziękuję i pozdrawiam,
Nika :)

PS. Sorki za błędy, jeśli zły dział proszę o przeniesienie.




_________________

"Chcesz znać mnie , a nie znasz sam siebie."

Obrazek

KLIKNIJ w obrazek ,a zobaczysz fotki Areroksa.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lis 2013, 13:13 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik chociaż śrubką regulacji powietrza. Miałem identycznie to samo u siebie w dt, kiedy odkręcałem jej za dużo powietrza. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 21:54 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:35
Posty: 38
Pojazd:
wyczysc gaźnik
sprawdz stan świecy, kolor
filtr wyczysc
sprawdz czy ssanie ci dobija czy sie nie zawiesza
sprawdz pływak
dysze czy nie jest zapchana
wyreguluj gaźnik ( są poradniki na forum bardzo dobre)
sprawdz stan łożysk czy coś tam nie stuka nie puka
czy pierscionki nie dzwonią
elekktryke sprawdz opory
bezpiecznik
czy ma iskre
czy masa jest nie zasyfiona
czy wszystkie kabelki są ok.
i jak nic nie pomoze to sprawdz kompresja (10 zł u mechanika u mnie wolaja w warsztacie motocyklowym)
stan cylindra, gladz progi, pierscienie, tłok czy nie jest zapieczony
i wydech sprawdz czy nie ma jakis dziurek- spawy
uszczelke pod głowica czy woda ci sie nie dostaje do cylindra

ulozylem to w takiej kolejnosci, aby najważniejsze zeczy byly na początku tak jak ja to sprawdzam

ps. jak nie poradzisz sobie to popros kogos o pomoc , nawet jak sie znasz 2 glowy to nie jedna

pozdrawiam Damian




_________________

Jedna chwila, manetki ruch i czuję się jak król .. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy