Dzisiaj jest 20 lip 2025, 9:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 paź 2013, 17:41 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
o i widzisz właśnie dzisiaj tankowałem po raz piąty i zawsze na innej stacji żeby mieć porównanie i zawsze tylko Pb95 i co? i n ic! gdzie bym nie zatankował czy to BP, Shell, Statoil, Orlen czy LukOil to nie zauważyłem żadnej różnicy...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 paź 2013, 18:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
n0ooRt, Nic takiego nie mówie że nieopłaca się. Jestem świadom że olej jest bardzo ważny więc leje IPONE ; ) Ale według mnie nie ma czegoś takiego że skuter będzie lepiej śmigał. To działa tylko w waszej podświadomości ;] Wiem że tłok na dobrym oleju przy dobrej regulacji praktycznie wogle nie będzie miał nagaru ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 18:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
bart1aerox100 pisze:
tylko że taki olej pozostawia w ch...j nagaru a później będziesz zadawał jeszcze głupsze pytania niż teraz "dlaczego mi się zatarł ... ? przecież lałem półsyntetyk ..."

żal mi cię bo na oleju się nie oszczędza szczególnie w tak delikatnych silnikach bo nie można powiedzieć że nie bo w skuterze nie trzeba dużo żeby go zatrzeć w porównaniu do silnika w samochodzie więc jednak olej to podstawa ! do serii jest dobry czerwony castrol ale to minerał ale jest wystarczający, mobil semi syntetyk i sporo innych ale trzeba zapłącić 30-40zł


Ok, chcesz zobaczyć tłok mojego ogara i tgb po laniu orlen 2t semisynthetic? Zdziwiłbyś się, bo wyglądają jak świeżo założone, a nagaru tyle co nic. Prócz niego dobry jest jeszcze sil-oil.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 20:11 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
debeex1g pisze:
Ale według mnie nie ma czegoś takiego że skuter będzie lepiej śmigał. To działa tylko w waszej podświadomości
Nie napisałem że skuter na lepszym oleju będzie lepiej śmigał ,tylko zwiększa się żywotnośc silnika, zresztą jest multum tematów ,brak kompresji, przytarty cylek ,zapchany wydech, muły itp, a lipny olej jest tego przyczyną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Dawidovvy, nagar na tłoku nie jest wyłącznie zależny tylko od oleju ;]. Gówno Ci da olej za 1000zł najzajewyjebistokurwisty ever made. Jak będziesz miał źle wyregulowany gaźnik ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 14:51
Posty: 109
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Zipp Quantum GT5 2007 r.
Ja używam juz od roku castrol actevo xtra scooter 2t i polecam.




_________________

Zipp Quantum GT5 2007r.

V/max - ? km-h

Laser x-pro
Multivar 5g
Cylinder 70 (china power)
Wpadnij do mnie!!! http://forum.mieloch.pl/zipp-quantum-gt5-by-piotr5215-t371424.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 21:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Jeżeli o mnie chodzi to używam Valvoline Durablend 2t (only for motocycles)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Dłuższy czas lałem najtańszy olej Orlenowski :D Kiedy zdjąłem głowicę to ukazało się peeełno nagaru :lol: Nie polecam :<




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy