Dzisiaj jest 25 lut 2025, 14:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 paź 2013, 20:57 
*

Rejestracja: 04 wrz 2012, 20:46
Posty: 77
Pojazd:
Czy racing chłodzony powietrzem nie będzie się grzał ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 paź 2013, 22:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
To zalezy, napewno wypadaloby zaopatrzec sie w lapak pow, wiekszy wentylator, wiekszy gaznik, wywalic rozrusznik itd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2013, 22:35 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Latem będzie się grzał do bardzo wysokich temperatur, bez stałego podglądu na temperaturę ani rusz. Mój Manston bez problemu latem łapał 130*C a to już wysoka temperatura jak na AC.




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 15:16 
*

Rejestracja: 04 wrz 2012, 20:46
Posty: 77
Pojazd:
ale czy da się latem zrobić chociaż 20km bez przerwy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 17:50 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Już 5km wystarczy na pełnym gazie by przegrzać.
Zobacz film w moim temacie jak szybko łapie temperaturę a przez cały filmik zrobiłem ok 1km




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 18:54 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Załatw chłodnice, pompe i wszystkie manele potrzebne do LC i przerób, nie będziesz żałować na pewno. Chyba warto zainwestować i mieć spokojną głowę, przynajmniej tak mnie się wydaję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 22:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kirman pisze:
Załatw chłodnice, pompe i wszystkie manele potrzebne do LC i przerób, nie będziesz żałować na pewno. Chyba warto zainwestować i mieć spokojną głowę, przynajmniej tak mnie się wydaję.




To byłoby chyba najlepsze wyjście




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 14:56 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jeżeli bedzie zamontowany odpowiedni gaźnik żeby temperatura detonacyjna i temperatura przepłukiwania była w normie oraz da się troszkę więcej oleju nie będzie problemu z grzaniem się :0 ale jak wpakujesz gaźnik 19mm to nie pośmigasz :) ludzie robią sety w piaggio na evo w ac i jakoś nie mają problemów




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy