Dzisiaj jest 02 maja 2025, 23:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2013, 21:44 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Nie wiedziałem w którym dziale tuning to zamieścić.
Tak więc zastanawia mnie co daje nam zastosowanie wału z korbowodem 85mm.
Otóż mamy Wał Motoforce Evolution za 500zł a Top Racing High-Tech za 400zł
Wiec rozmyślam tą opcje. Zapewne będę musiał dorobić podkładkę dystansową bądź kupić np.
http://shop.mieloch.pl/podkladka-dystansowa-cylindra-stage6-r-t-do-korbowodow-85mm,pZ037547.bhtml
http://shop.mieloch.pl/podkladka-dystansowa-cylindra-polini-evolution-do-korbowodow-85mm,pZ049628.bhtml
Cylinder malossi sport :)
W tym przypadku tyczy się to silnika p/g


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 lis 2013, 22:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Dłuższa korba = większy skok = większa pojemność = większy moment obrotowy i moc, a poza tym większa żywotność silnika.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 22:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Kolega wyżej dobrze mówi :D




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 23:00 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Jak duży jest ten przyrost?
Czy taka podkładka mi bez problemu podpasuje pod inny cylinder? jestem przekonany na 95% że tak
Warto dokładać około 150zł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 23:13 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Jeśli wielkość wykorbienia pozostaje taka sama to dłuższa korba nie zmieni pojemności skokowej silnika. Przy dłuższej korbie zwiększa się moment obrotowy i obniżają się obroty na których silnik uzyskuje maksymalną moc.




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 23:21 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
No skok jest taki sam wnioskuje z opisu tylko sama korba dłuższa
Wypowie się ktoś jeszcze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 0:09 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
dawid54 Prawidłowo

Jeżeli skok korby nie jest zmieniony tylko jest włożona inna korba jedynie co ci da mniejsze obroty oraz zmiana momentu obrotowego silnika przy krótszej korbie jak wiadomo obroty by wzrosły bo wykonywała by krótsza pracę :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 9:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
dawid54, naziol, zgadzam sie w 100% :wink: Pojemnosc wzrosnie dopiero wtedy gdy zmienimy długosc wykorbienia sa takie wały ale żeby je zamontowac to trzeba pare mm karteru skrzyni korbowej zjechac bo są troche wieksze od tych normalnych.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 14:26 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
np wałek malossi z skokiem 44mm :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 15:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
...




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html


Ostatnio zmieniony 08 lis 2013, 19:10 przez DerbiKarol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 16:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
DerbiKarol, Ale ty jestes ciemny.Tak zgadza sie przy dłuższej korbie jest wiekszy moment obr. ale przy innym wykorbieniu wału (wyżej na wale) zmienia się skok korbowodu(tłoka).




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 16:27 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
póki sworzeń czopu nie jest ruszony skok korby nie ulega zmiany




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 17:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
naziol, No własnie pisząc to to własnie o to mi chodziło.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2013, 15:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Zgadzam się z przedmówcami.
Dłuższa korba też delikatnie zmienia kąty otwarcia :)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy