Dzisiaj jest 16 lis 2024, 13:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lis 2013, 20:02 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 11:25
Posty: 80
Pojazd: beta ark
jak zatrzeć cylinder nie uszkadzając wału i łożysk bo były ostatnio wymieniałem cylinder jest chłodzony cieczą


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lis 2013, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Ja pierd..e jaki ludzie mają pytania :roll: Co pewnie tatuś nie chce dac na nowy cylider 70 to powiesz że sie zatarł i da ? :twisted: ? Jak jest chłodzony cieczą to poprostu wylej płyn chłodzący/wode i tyle zagrzeje sie i cylek sie przytrze.Dawaj jak najwiecej gazu wtedy mocniej sie przytrze :wink:




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 21:05 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
becia pisze:
jak zatrzeć cylinder nie uszkadzając wału i łożysk bo były ostatnio wymieniałem cylinder jest chłodzony cieczą
Jak go już zatrzesz udaj się czym prędzej do psychiatry, lub poproś kogoś żeby ci przyp... w łeb kijem bejsbolowym to może ci się coś w mózgownicy przestawi na normalność :twisted: :twisted: :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 21:31 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
zacznijmy od tego jaki jest sens zacierania cylindra?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 21:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
ciekawe pytanie . Skoro tak bardzo chcesz zatrzeć to może lepiej sprzedaj go i dołóż sobie i kup coś innego . :roll:




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 22:00 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 11:25
Posty: 80
Pojazd: beta ark
chcę go zatrzeć bo mam wszystkie części pod 70 tylko tata nie chce mi pozwolić kupić cylindra a byłem ostatnio u kolegi i sprawdził mi kompresje i wyszło ponad 4 bara a tata nie chce się dalej zgodzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Na takiej kompresji bys juz nie raczej nie odpalił ale dobra pomijajac to zrób tak jak ci mówiłem wylej płyn chłodzący tzn odczep wąz od pompy i jezdzij to sie zatrze a ojcu powiesz ze spadł podczas jazdy i się zatarło :wink:




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 22:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Sr-ka pisze:
Na takiej kompresji bys juz nie raczej nie odpalił
odpali , ja w cagivie miałem niecałe 4 i paliła ładnie na popych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 22:24 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
połóż coś na tłok jakieś skrawki metalu czy coś albo jak wyżej odłącz chłodzenie ale to trochę potrwa zanim zajeździsz :) możesz jeszcze żwiru piasku wsypać i nawet odpalać nie musisz a cylinder zjedziesz




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 22:30 
*

Rejestracja: 18 sty 2013, 12:27
Posty: 32
Pojazd:
poluzuj głowice delikatnie. i niech wtedy twój tata sprawdzi kompresje




_________________

Z motorem jak z kobietą pokochaj zrozum a pozniej rozbieraj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 23:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11
Posty: 76
Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
:D wsyp troche cukru do benzyny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 15:04 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 11:25
Posty: 80
Pojazd: beta ark
ale czy nic się nie stanie z wałem i łożyskami a mój tata też trochę się zna więc takie głupie pomysły jak poluzowanie głowicy nie wchodzi w grę bo on to posprawdza
Sr-ka dokładna kompresja to 4,5 bara i chodzi nawet dobrze


Ostatnio zmieniony 15 lis 2013, 15:08 przez becia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 15:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Taka kompresja jest nierealna, miałby na takiej v-max ok. 40 km/h.
Śmiałbym się jeżeli zatarłbyś ten cyl, a ojciec kupiłby ci china 50cc XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 15:12 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 11:25
Posty: 80
Pojazd: beta ark
cylinder kupuje za swoje a v-max ok 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 15:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11
Posty: 76
Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
do sciany motor i jedziesz az z tlumika pojda iskry :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 18:35 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
bulaboys22 wsyp troche cukru do benzyny i co mu to da?? skoro w zbiorniku jest filtr paliwa? tylko i wyłącznie zaklei mu ten filtr i skuter nie odpali

becia To manometr musi być zjebany ja u siebie miałem 5 bar i silnik ledwo co się ciągnął nie wspomnę że odpalanie troche trwało a zaś u mojego kumpla przy ciśnieniu 4 bar skuter wgl nie odpalał :) po za tym zamiast zacierać cylinder kup sobie tą 70ccm i pojedź do jakiegoś ogarniętego kumpla i ci zmieni po prostu w ciągu 2-3 i nie będziesz musiał nic zacierać




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 21:04 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 11:25
Posty: 80
Pojazd: beta ark
właśnie ten mój cylinder wygląda jak by miał się zatrzeć a chodzi a poza tym mój tata jest rozgarnięty i by wszystko posprawdzał zanim bym zmienił cylinder zmiana cylindra bez jego wiedzy też nie wchodzi w grę bo zaraz się zorientuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 21:36 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Jak taki twój stary ogarnięty to na pewno jak zamówisz 70 to się rozgarnie że jest 7mm większy i że to nie 50 więc możesz pomarzyć o 70 masz za bardzo rozgarniętego ojca w tych sprawach wgl ile masz lat 13 czy 14? bo to co ty piszesz to są jakiej jaja




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 22:25 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 11:25
Posty: 80
Pojazd: beta ark
Nie bo jak go bym zatarł to by się zgodził na siedemdziesiątke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 13:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2012, 15:42
Posty: 10
Lokalizacja: ...
Pojazd:
lol no jeszcze się nie spotkałem z takim pytaniem... Skoro cyla kupujesz za swój hajs to co ma ojciec do gadania? No chyba, że masz 12-13 lat to się nie dziwie, że nie chce Ci zmienić cylindra i każe Ci jeździć na takim. W moim przypadku jak miałem 4.5 bara to nawet skuter nie odpalił a ty nim jeździsz trochę dziwne ale skoro ten twój kolega ma tyle lat co ty to chyba już sobie wyobrażam jak wy to zmierzyliście.




_________________

Chrom rządzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy