Dzisiaj jest 25 lut 2025, 15:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: EVO/RACING
Post: 15 lis 2013, 13:55 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
Panowie mam pare pytań chce złożyć sobie racinga na gilera runner rocznik 2000
i teraz powiedzcie jaki gaznik ??????????
do cylka motoforce racing po porcie na 20 koni
jaki wał?
jakie membranki
i czy jak zaloze kit mhr overange
bez przeciwtalerze to rozrusznik elektryczny bedzie dzialal ?
jaki wydech
jakie sprzeglo
jaki dzwon
i czy wystarczy mi seryjne chlodzenie

Narazie miałby by to byc racing a pozniej evo wiec chcialbym zeby to bylo wytrzymale

-- 15 lis 2013, 14:55 --

nikt nie pomoze???????????




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 15 lis 2013, 14:17 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Porting na 20 koni? skąd ta pewność ze akurat tyle będzie mieć twój zestaw? Pomijając fakt pokusił bym się o gaźnik 24mm pwk wał możesz wsadzić topa high-tech zawór membranowy mogę polecić dopplera albo hebo 2 oczywiście też polini i malossi byle nie s6 z płytkami nbr bo nie są trwałe i odporne na wysokie temperatury :) Do zestawu mhr overrange musisz założyć przeciw talerz ponieważ wariator ma większa bieżnie niż seryjny oraz nieco inny kąt i bez przeciw talerza nie będzie to się zgrywać na pasku napędowym. Wydech r-setup r14k sprzegło polini 3g dzwon tec cnc.




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 15 lis 2013, 14:48 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
to jaki najmocniejsze wario można założyc żeby zostać przy elektrycznym ????


Czyli tak
motoforce racing mac port ( mowi sie ze mozna z niego 20 km wyciagnac)
gaznik 24 czy 26 oczywiscie pwk
awl top racing high tech plus lozyska c4
http://shop.mieloch.pl/zawor-membranowy ... 1029.bhtml
sprzeglo polini 3g plus tec cnc
a wydech yasuni c20 czy lepiej po spawaka do kogos uderzaC ?
jeZeli bede chcial evo na tym secio to wystarczy jak cylek wymienie ?




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 15 lis 2013, 17:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Spawak lepszy.
Przy Evo to już można by się pokusić o sportowy zapłon.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 15 lis 2013, 18:55 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Pwk 24mm starczy :) jak coś mam nowe gaźniki pwk po hurtowych cenach na sprzedanie co do membrany jak najbardziej dobra polecam osobiście co do wariatora przy tej klasie nie ma takich wariatorów po za tym rozrusznik jest zbyt słaby by dobrze bujnąc i odpalić 70 na pewno nie taką sporta jeszcze by targnęło. Także musisz wybrać albo chcesz mieć moc albo odpalanie na rozrusznik. Co do wydechu c21/ r14k bądź co bądź mam spawaka na sprzedanie niedrogo żeby mieć evo nie wystarczy cylek musi być pełny set złożony :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 15 lis 2013, 20:49 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
okk
czyli gaznik 24

Jakie lozyska sa najlepsze jakiej firmy ?

a co do evo to chce zapytac czy silnik na takim secie jak planuje po zmianie na evo bedzie chodził zmieniajac sam cylek i zaplon ewentualnie.???????????????????




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 15 lis 2013, 21:15 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
łożyska polecam ci ntn fag c3 :) będzie jeździć ale taki cylinder zarżniesz chwila moment pomijajac że bd brak mocy :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 15 lis 2013, 21:25 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
c3 do racinga???????????????????????????????????????????????????????????

ale czemu ma niebyc mocy

wał wytrzyma
przeniesienie napedu prawie cale mhr a wiec prawie evo
cylek evo
wydech c21 to tez jest prawie evo

to czemu ma nie latac?

-- 15 lis 2013, 22:25 --

wydaje mi sie do racinga lepiej dac juz c4 nie tak?




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 15 lis 2013, 21:25 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Chłopie najpierw naucz składać się poprawnie zdania [b]po zmianie na evo bedzie chodził zmieniajac sam cylek i zaplon ewentualnie.???????????????????[/b] po przeczytaniu tego idzie się domyśłeć że chcesz założyć sam cylek ewentualnie zapłon :) co do łożysk ki ptak ci c4 z większym luzem skoro c3 wytrzymają spokojnie




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 15 lis 2013, 21:32 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
Sorry może żle sie wyrazilem :roll:

Chodzilo mi o to czy to bedzie chodzić jak do setup racing podanego wyzej zaloze cylek evo i zapłon???
:cool:

Zawsze wydawało mi się ze c4 lepsze bo to raczej silnik niskoobrotowy nie będzie no nie?

I naziol powiedz mi jakiego ty masz spawaka od kogo robienego i z jakiego poziomu bo sądze ze jak nie spawak to pojdzie do mnie c20/c21

doradzcie mi jescze jakie przełożenia na przyspieszenie
chce vmax 110 mi wystarczy tylko chce zajebiste przyspiesznie
a i jeszcze jedno jakiego przyspieszenia moge sie spodziewac na racinga a jakiego na evo tak pi razy dzrzwi




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 15 lis 2013, 22:08 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
wiesz podałem ci części pod własnie taki cylek (evo) a nie pod jakiegoś sporta xD ale c3 c4 to luz boczny łożysk a nie jakie obroty one mogą wytrzymać :) ja mam spawaka strojonego na 12,5k pod cylek polini evolution :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 16 lis 2013, 21:34 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
naziol wielkie dzięki za wszystko naprawde

a mozesz sie jescze wypowiedziec na temat przelozenie i czasu przyspieszania widac ze znasz sie na rzeczy

-- 15 lis 2013, 23:14 --

a chce zapytac czy fdobry ten wydech bd do tego racinga ?

-- 15 lis 2013, 23:24 --

a ijescze kto ci robil tego spawaka ?????????
i ostatnie pytanoe czy ten motoforce jest dobry ??????
slyszlaem ze jest lepszy od stage 6 racing mk2
czy to prawda ???

-- 16 lis 2013, 22:34 --

a i jakiego spalania sie mozna spodziewac 10l ?????????




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 17 lis 2013, 1:50 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
przełożenia to kwestia indywidualna tak samo jak przyspieszenie póki nie złożysz nie wyregulujesz nie dowiesz się :) co do spawaka to było pół na pół cąły projekt obliczenia zrobiłem sam a ziomek którego poznałem podjął się się wy spawania tego :) bez kocówki spawak kosztował mnie 220zł w tym przesyłka :) Cylindry motoforce to naprawdę dobrze wykonane podzespoły co do typu racing nie mam żłego słowa nicasil max grubość utwardzona cząsteczkami chromu i niklu do tego tłok wzmocniony powłoką grafitową :) dajesz taki tłok do motor-techu na pokrycie denka powłoką ceramiką i jest bajka :) na pewno na motoforce pośmigasz więcej niż na racingu mk2




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: EVO/RACING
Post: 17 lis 2013, 11:06 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
dzieki wielkie
teraz jak mozesz to napisz jakiego spalania sie spodziewac (mało ważne ale lepiej wiedzic )
jaka świeca do tego zestawu i co ile zmieniać ?????
na czym polega ta usuluga motor techu i ile kosztuje




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy