Dzisiaj jest 25 lut 2025, 14:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lis 2013, 17:55 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:10
Posty: 189
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Aerox Midnight Edition 08'
Siema , mam do was wielkie pytanie jaki cylinder do mojej apki wybrać: Malossi Sport 70 vs DR Evo 70 ??
Mam wrażenie że obydwa są bardzo do siebie podobne ! No to pomóżcie mi który wybrać ?!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lis 2013, 18:37 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Dr.evo lepszy ma tłok i mocniejszy jest :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2013, 18:38 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
A moze tak Airsal T6 Racing :mrgreen:




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2013, 18:48 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jest mocniejszy o 1,5konia od dr,evo :) po portingu ten cylinder daje rade ale słabej jakości ma nicasil :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2013, 19:12 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:10
Posty: 189
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Aerox Midnight Edition 08'
Eee Airsal odpada ! Słyszałem o nim złe opinie ... To w taki razie końcowy efekt mówi że DR lepszy ?? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 17:13 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Lepszy czy nie lepszy, z obu będziesz zadowolony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 18:38 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Do airsala lepszy tłok i latasz :mrgreen:




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 19:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Fakt w przypadku cylindra airsal sport 70 tłok może nie jest najlepszej jakości ale już w t6 racing tłok jest dobry i przy odpowiednim użytkowaniu i zapewnieniu mu dobrych warunków pracy będzie długo służył.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 20:26 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:10
Posty: 189
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Aerox Midnight Edition 08'
A co do osiągów w granicach jakie będą ?? No i co najważniejsze co ze spalaniem ja myślę że po wyregulowaniu z 6l/100 ?? ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 11:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Dr 70 weź




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 12:06 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Spalanie nie powinno być takie duże :) Jaki masz gaźnik? U mnie na chińskiej 70ccm jest coś koło 3-4l Jeśli idealnie wyregulujesz gaźnik to spalanie będzie do 4l




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 14:27 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:10
Posty: 189
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Aerox Midnight Edition 08'
Jak narazie to mam wszystko seria .. Ale że apka mi się zatarła to planuje gaźniczek 19 albo 17,5 , DR Evo chyba wezmę , wariator Polini Speed Control i wał Top Racing ! A jakie osiągi mogę na tym zestawie osiągnąć ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 17:37 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Rafalak W każdym airsalu są tłoki firmy mahle i bólem airsala jest słaby nicasil który uszkadza tłoki :) airsal sport mega słaby max 8,5 konia ale za to bd jeździć i jeździć na tym cylindrze tyle że osiągi lipa :) ja gdybym miał wybór kupił bym dr evo tani i dobry i mega katoodporny




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 17:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
Rafalak W każdym airsalu są tłoki firmy mahle i bólem airsala jest słaby nicasil który uszkadza tłoki airsal sport mega słaby max 8,5 konia ale za to bd jeździć i jeździć na tym cylindrze tyle że osiągi lipa ja gdybym miał wybór kupił bym dr evo tani i dobry i mega katoodporny

Też popieram DR 70




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 18:41 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:10
Posty: 189
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Aerox Midnight Edition 08'
Dziękuję bardzo wszystkim , którzy wypowiedzieli się w temacie i z pewnością wybiorę DR Evolution 70... ;P Na wiosnę pojawi się mój projekcik na mielochu więc czekajcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 22:32 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Czekamy z niecierpliwością. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 7:48 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:10
Posty: 189
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Aerox Midnight Edition 08'
Ok :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 18:02 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
miałem te 2 cylindry i nie oszczędzałem ich dr evo bardzo dobry cylinder tylko strasznie mi sie grzał i kilka razy spuchł tłok i wymagał cylinder szlifu malossi też mi sie przegrzewał i tłok puchł ale odczekałem chwile i kita dalej obydwa cylindry bardzo dobre ale malossi bardziej wytrzymały jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 18:20 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
rzuć monetą :) oba są świetne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 20:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Maliniarz237 pisze:
miałem te 2 cylindry i nie oszczędzałem ich dr evo bardzo dobry cylinder tylko strasznie mi sie grzał i kilka razy spuchł tłok i wymagał cylinder szlifu malossi też mi sie przegrzewał i tłok puchł ale odczekałem chwile i kita dalej obydwa cylindry bardzo dobre ale malossi bardziej wytrzymały jest


Skuter zapewne był w AC




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy