Dzisiaj jest 21 sty 2025, 11:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 278  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lis 2013, 19:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Silnik kultowy, jedynie co w nim dobre to dźwiek, reszta to psujące się zło w czystej postaci. :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 lis 2013, 19:24 
*

Rejestracja: 01 lut 2012, 17:18
Posty: 18
Pojazd:
Vr6 nie jedzie.




_________________

Rs4 B5 Avant 480PS

Liczniki,Immo,chiptuning,naprawa ecu,hamownia 4x4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 19:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2012, 15:14
Posty: 506
Pojazd:
dynosoft pisze:
Vr6 nie jedzie.


Jeżeli masz porównanie z tym co masz w opisie ( Audi. ) To napewno, bo skok z seryjnego Vr6(ok. 205km) na 2,7l V6 - seryjnie 380km to ogromny skok to pewno Ci sie tak wydaje.

Tak czy siak, jeżeli ktoś kto jeździ autem rodziców powiecmy 1.9 TDI i kupi swój pierwszy samochód z tym silnikiem to poczuje różnice i bedzie mówił, że to sie dobrze odpycha. Ale co ja tu porównuje xd.




_________________

Doradzam w doborze części 2T jak i 4T i sprawach sercowych :lol: PW. :D

SPRZEDAM CYL POLINI FOR RACE 70cc AC do Peugeota:3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 19:37 
*

Rejestracja: 01 lut 2012, 17:18
Posty: 18
Pojazd:
nalfi pisze:
eżeli masz porównanie z tym co masz w opisie ( Audi. ) To napewno, bo skok z seryjnego Vr6(ok. 205km) na 2,7l V6 - seryjnie 380km to ogromny skok to pewno Ci sie tak wydaje.

Tak czy siak, jeżeli ktoś kto jeździ autem rodziców powiecmy 1.9 TDI i kupi swój pierwszy samochód z tym silnikiem to poczuje różnice i bedzie mówił, że to sie dobrze odpycha. Ale co ja tu porównuje xd.



Zdrowy abf objeżdża vr.




_________________

Rs4 B5 Avant 480PS

Liczniki,Immo,chiptuning,naprawa ecu,hamownia 4x4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 19:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
dynosoft pisze:
Zdrowy abf objeżdża vr.

Jeżeli mowa o tym 174 konnym to tak, ale w syncro 193 to już bym polemizował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 19:48 
*

Rejestracja: 01 lut 2012, 17:18
Posty: 18
Pojazd:
To sobie polemizujcie.




_________________

Rs4 B5 Avant 480PS

Liczniki,Immo,chiptuning,naprawa ecu,hamownia 4x4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Tu nie ma nic do gadania VR6 tylko brzmi, jak wypluje 140-150KM na hamowni to jest dobrze. Fałera tylko turbić.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 0:39 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Vr6 w sharanie ? Pożal się Boże...
Miejsca tyle co kot napłakał :mrgreen:
I fakt, te VR'y to w sumie poza kozackim dźwiękiem nic więcej nie reprezentują..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2013, 19:26
Posty: 812
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Gilera Runner 125vx/Octavia :)
Panowie, szybka akcja:

http://allegro.pl/fotele-leon-cupra-r-w ... 63082.html


Warto? :twisted: jak to oceniacie? :twisted:




_________________

Zapraszam :)

Gilera Runner :)

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 9#p2368089

Skoda Octavia :)

viewtopic.php?f=16&t=347302&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 10:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Jak dla mnie to nie warto- płaci się za znaczek R. Za mniejsze pieniądze można mieć materiałowe Recaro w bdb stanie (jest ich kilka kolorów nawet).
Za takie pieniądze kupuje się skórę http://allegro.pl/fotele-skory-vw-bora- ... 76727.html
http://allegro.pl/skora-alcantara-fotel ... 19919.html




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 15:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Wg mnie też nie warto.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 15:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 14:50
Posty: 423
Lokalizacja: Margonin
Pojazd: 86c2f 1.4 D und Vect B 2.0 DTI
Cytuj:
Borek96 pisze:
Wg mnie też nie warto.


Też tak twierdze ; D




_________________

"They say pain is an illusion
This is just a bruise and
you are just confused but
I am only human"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 16:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Pany szykuje mi sie mini remont. Chcę wymienić parę rzeczy w silniku, co muszę jeszcze kupić oprócz tego co wymienię? (Chodzi mi czy wymiana czegoś z listy wiąże się z wymianą czegoś dodatkowo :roll: )
-Uszczelka głowicy
-Uszczelka pokrywy zaworów
-Uszczelniacze zaworów (jeśli mój silnik ma osiem zaworów to kupuję osiem sztuk?)
-Olej + filtr
-Płyn chłodniczy
-Kompletny rozrząd z pompą wody
Zastanawiam się jeszcze nad wymianą pierścieni olejowych. Co jeszcze muszę kupić jeśli się zdecyduję na ich wymianę oczywiście poza nimi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 17:41 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
gvt, jeśli już ściągasz głowicę to oddaj ją do specjalisty, wymieni uszczelniacze, prowadnice, sprawdzi szczelność i będzie głowica ta lala. Tak, jeśli masz 8 zaworów to jest 8szt gumek.
I faktycznie jeśli już tyle rozbierasz to kpl. pierścieni by się przydał, koszt zasadniczo nie duży, warto też przy okazji ocenić stan panewek. A no i oczywiście spójrz na simmeringi od strony rozrządu, w sumie bym je w ciemno wymieniał, na wałku rozrządu, na wale i masz spokój.
Sam to będziesz robił ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 10:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Uszczelkę pokrywy zaworów, olej + filtr i rozrząd z pompą będę robił sam. Resztę będę robił u znajomego mechanika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 11:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Na bogato sobie zalałem shella vpower nitro coś tam. :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 16:10 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
gvt, oki, do tego jeszcze musisz doliczyć całą resztę uszczelek na dolot, wydech etc, radzę Ci kupić komplet uszczelek do silnika i tam elegancko będziesz miał wszystkie potrzebne uszczelki. Polecam Elring.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 20:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Mam nadzieję że wszystko wyjdzie spoko z tym remontem. Zastanawiam się grubo nad uturbieniem tego silnika. Kumpel ma za śmieszy hajs turbo z 1.9TDI 90ps. Też myślałem o swapie na ABF'a ale nie wiadomo w jakim stanie będzie silnik. Jakby się okazało że trzeba robić remont na wstępnie to bym się zdenerwował :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 20:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
gvt pisze:
ma za śmieszy hajs turbo z 1.9TDI 90ps

lle?
Zrobię sobie BI Turbo :twisted:


a w temacie . to nie wydaje mi sie zeby to miała jaki kol wiek sens. duzo lepszy by był swap na cokolwiek innego (jezeli chodzi Ci o moc.
Ale jeżeli chcesz to czemu nie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2013, 23:04
Posty: 364
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Aprilia RS 125 2010
Mam mały dylemat u mnie w Audi A6 C5 są zmatowione klosze próbowałem to czyścić pastą tempo nabłyszczającą i nie dało to dużego efektu, nie wiem czy ingerować w to papierem wodnym 2500 czy polerować to różnymi gradacjami pasty polerskiej maszynowo tylko mam tylko nasadkę z filcem na szlifierkę kątową a tam nie ma regulowanych obrotów a boję się przypalić lamp bo to orginalne lampy z xenonami Hella, a papierem nie chce tego ruszać bo boję się że zostaną ryski tym bardziej że zmatowienie nie jest duże :wink:




_________________

Aprilia RS 125 2010 : http://forum.mieloch.pl/aprilia-rs-125-2010-rm-black-by-wiktor-new-project-t408842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 278  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy