Dzisiaj jest 29 lis 2024, 19:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lis 2013, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:34
Posty: 11
Pojazd: Simson S83 105/5/2/2M LC MTX
Witam. ;)
Mam pytanie, otoz chcialem po kupnie skutera zajac sie odrazu silnikiem, a ze zawsze chcialem miec cos ala BB, ciekawi mnie czy seryjna jednostke mozna "wyregulowac" tak, aby skuter pracowal non stop na tych samych obrotach, niewiem jak to wytlumaczyc... Poprostu od samego startu silnik pracowal na wysokich obrotach, nie spadajac z nich. Jesli chodzi o skutery - jestem kompletnie zielony. Co odpowiada za taka prace silnika ? Silnik jest na wtrysku z wydechem bidalot racing, wariator mallosi multivar itp, jakies mody ;d oczywiscie zdaje sobie sprawe z tego, ze na takiej pracy silnik szybciej zuzywa. ( pisze z telefonu)

Skuter to Aprilia SR Ditech




_________________

https://www.facebook.com/CiekaweProjektySilnika2t


Ostatnio zmieniony 17 lis 2013, 21:42 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz
Niekompletna nazwa tematu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lis 2013, 19:41 
*

Rejestracja: 07 lut 2013, 21:20
Posty: 64
Lokalizacja: Radom
Pojazd: aerox stunt
regulacja napędu. Rolki lekkie, sprężynki twarde i będzie kręcił wysokie obroty i przyspieszenie bedzie lepsze ale vmax minimalnie slabszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy